Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, rád bych si stěžoval na váš výrobek Tri Scooter - dětská koloběžka.
Nevím jestli jste koloběžku zkoušeli v praxi, ale myslím že ne protože kdyby jo, tak by jste ji v životě nemohli dát do prodeje. Tento výrobek je naprosto nepoužitelný!!! Přední kolečka nejsou nějak vázaná na řídítka, tzn. kolečka máte např. doprava tak jedete prostě doprava. Řídítka jsou napevno a přední kolečka jsou volné, musíte sami uznat že takto to dohromady nejde, kola, koloběžky atd. se přeci ovládají řídítky ale tahle koloběžka trošku postrádá smysl, aby jste tomu dobře rozuměli, koupili jsme koloběžku naší čtyřleté dceři, a ta jen teď sedí a smutně kouká že dostala úžasný dárek s kterého měla velkou radost a je jí k ničemu, je velmi smutné že má dcera to pochopila za pár chvil zato ti vaši hlavouni z velkými hlavami, manažeři, ředitelé a podobná sebranka jste na to nepřišli do dnes. Zamyslete se prosím.
S pozdravem Kalina Frantiček
Tri Scooter - dětská koloběžka.
prosím o stažení produktu.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud by byla kupní smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Dobrý den, pane, Kalino,
mrzí nás, že koloběžka nesplnila Vaše očekávání. Děkujeme ovšem za zpětnou vazbu, kterou předáme přímo kolegům odpovědným za tento sortiment.
Přejeme příjemný zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.