Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#24125Nesmyslné vystavení faktur na za služby které jsem neobjednal a nemám uvedené ceny ve smlouvě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2018, před 7 lety

Bohumil Konečný

Znění stížnosti

Dobrý objednal jsem si internet150 objednávka číslo 108265225.

Na základě této objednávky jsem byl kontaktován telefonicky a poslána smlouva číslo 5081002 na internet150 za 259Kč na 24 měsíců na první 3měsíce zdarma. U žádných jinych položek není stanovena ve smlouvě cena .
Konkretně citace
(HBO GO K INTERNETU/ TV START v ceně služby/SLEVA 100% HBO NA 1MĚSÍC)
Modem jsem odkoupil za 2200Kč a připojovací poplatek 100kč.

Na mé adrese byla předchozí smlouva číslo 49109401 mnou zaplacena do 30.4.2018 s rychlostí 200. 400kč je psaná na mou matku. totožný učet jak nová smlouva.

Nová smlová 5081002 aktivní již 26.4.2018 internet150

1 Vznikl přeplatek u staré smlouvy jelikož musela být ukončena o 4dny dříve vzhledem ke vzniku nové smlouvy.Přeplatek za 4dy 53kč

2 v prvním zúčtovacím období jsem měl zaplatit Modem a připojovací poplatek 2020kč+ 100kč celkem 2120kč Ale bylo mi účtováno 2123.2kč
o 3,2Kč více

3 ve druhém zúčtovacím období jsem neměl platit nic účtováno 73.47Kč

4. ve 3 zuctovacim období jsem už volal a bylo mi řečeno že je to za služby HBO Go . Natož jsem argumentoval že za nic takového nemám ve smlouvě uvedenou cenu tak to zrušily k 30,6,2018 i po telefonu protože to nemám vázané nijak smluvně a chtějí po mně dalších 175,29Kč.

A v tom začal můj boj za spravedlnost již týden vyvolám a píšu jde o blbých cca 300kč ale jde mi princip. Vždy jsem byl spokojený zákazník.
Dohodil jsem dokonce pár lidí ale tohle mne točí.
Dobrý den žádám o zrušení všech faktur na HBO GO a tv služby, tuto službu jsem si nikdy neobjednal .
Ve smlouvě je napsáno HBO GO K INTERNETU / TV START v ceně služby
Není zde napsáno že bych měl platit po měsíci a případně kolik.!!!!!!!!!!!!! Jak je tomu u internetu který jsem si objednal a je přesně napsáno za internet 3měsíce zdarma a po té 259kč měsíčně na 24měsicu.
Proto žádám o okamžité zrušení všech faktur za neoprávněné fakturování HBO GO a tv služby a jejich okamžité ukončení. Používám pouze internet který jsem si objednal. A vrácení všech přeplatků. Pro jistotu jsem podal celkovou výpověď protože se hrozím co mi naúčtují další měsíc. Rád bych si zanechal pouze pouze holý internet150 na který jsem podepsal smlouvu. Již dnes v našem městě pokládají optiku takže konečně vznikne adekvátní konkurence.


Produkt

INTERNET 150


Požadované řešení

Vrácení přeplatků
za období 26.4.2018- 30.4.2018 za smlouvu 49109401 internet200 přeplatek 53kč

za období 26.4.2018- 30.4.2018 3,2kč vrácení

za období 01.05.2018 - 31.05.2018 73Kč vrácení

za období 01.06.2018 - 30.06.2018 175,29Kč zatím nezaplaceno žádám storno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 07:40, před 7 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2018 10:05, před 7 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klienta podrobně prošetřila. Během šetření byl zjištěn souběh klientových smluv, které zapříčinily výše uvedený problém s účtováním služeb za využívání HBO GO. Tento balíček byl klientovi ukončen a byly mu odúčtovány veškeré poplatky související s touto službou. O řešení problému byl klient informován emailem.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 16:33, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.8.2018 17:40, před 6 lety


Bohumil Konečný

Hodnocení:

Komentář: Dosaženo vrácení přeplatku. Děkuji jak dTestu tak UPC za kladné vyřízení