Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bohužel musím podat stížnost na nepříjemný personál, kterému jsme vůbec nechtěli dát žádné spropitné.
Jelikož nebylo možné uskutečnit platbu kartou (i když v jídelním voze byl vylepen štítek MasterCard, tudíž platba měla být umožněna) a neměli jsme dostatek českých korun, platili jsme hotově forinty.
Při platbě 277Kc nám číšník spočítal platbu 3950 forintů, coz by znamenalo nereálný kurz 0.07. Jelikož aktuální kurz je 0.083, znamenalo by to, že nám číšník naúčtoval 327Kc, tedy o 50Kc více. Pokud bychom se drželi aktuálního kurzu, tedy 0.083, číšník nám měl naúčtoval 3340 forintů.
spoj EC 274, daňový doklad 1830116, vagon WR-88 81 020, terminal 183, ucet vyhotoven dne 10.6.2018 v 19:50:42, spoj Budapest, Nyuagati - Praha hl.n. 10.6.2018, 13:41 - 20:07
Požadujeme kompenzaci ve finanční podobě 50Kc zaslanim převodu na účet. Prosím kontaktujte mne na můj email matejickova.iva@gmail.com
Děkuji, Matejickova
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného účtování nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Společnost by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která je oprávněna přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.