Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
Dne 25.4.2018, mne bylo prostřednictvím emailu doručeno potvrzení o přijetí vráceného zboží z objednávky č. 1101022374. Dále mi byla zaslána složenka, kde bylo ovšem zkomolené mé příjmení, jmenuji se Sommerová, ne Sommrová. Vzhledem k tomuto faktu mi nebyly na České poště vydány peníze. Již jsem společnost Lidl s touto skutečností třikrát obeznámila prostřednictvím emailu,bohužel bez jakéholiv odezvy. Dnes jsem se snažila dovolat na infolinku, bohužel neúspěšně.
S pozdravem
Sommerová Denisa
č. zákazníka 1361102939
Vyhřívaná dečka SRNH 100
Žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má prodávající povinnost do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Vrácení peněžních prostředků musí spotřebitelce umožnit dispozici s těmito prostředky, tedy jedná-li se o poštovní poukázku, pak ta musí znít na správné jméno.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve výše uvedené době, pak je v prodlení a spotřebitelka má možnost požadovat navíc i úrok z prodlení v zákonné výši.
Dobrý den, paní Sommerová,
za tuto situaci se omlouváme a neprodleně budeme informovat kolegy, kteří Vás budou kontaktovat. Věříme, že se vše vyřeší k Vaší spokojenosti a přejeme příjemný zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
Dnes jsem obdržela příslušnou částku na svůj účet. Vše je tedy v pořádku.
dTestu mnohokrát děkuji za pomoc,
S pozdravem
Sommerová Denisa