Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#2413Nesprávné vrácení peněz za nákup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 18 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2014, před 11 lety

Ivana Pecháčková

Znění stížnosti

Dne 3.3.2014 jsem v prodejně Lidl v Liberci měla za nákup zaplatit 106 Kč. Z peněženky jsem vyndala pětisetkorunu, ale prodavačka mi vrátila peníze pouze na dvěstěkorunovou bankovkou. Ozvala jsem se, že jsem platila pětisetkorunou a požaduji tedy vrátit 394 Kč. Paní prodavačka pokladnu zavřela s tím, že jsem platila pouze dvěstěkorunovou bankovkou.Dožadovala jsem vrácení peněz, ale prodavačka začala vyřizovat dalšího zákazníka. Po jeho nákupu jsem se opět dožadovala vrácení peněz. Pokladní tedy zavolala vedoucí prodejny s tím, že udělají "stopku". Než jsem byla schopná zareagovat, vyndaly pokladnu a odešly přepočítat její obsah za zavřené dveře mimo prostor pokladen. S úžasem jsem zůstala jak opařená stát a bylo mi jasné, že nemám šanci své peníze získat zpět. Po chvilce se obě pracovnice Lidlu vrátily s tím, že pokladnu přepočítaly a že tam žádné peníze na víc nejsou a že se tedy mýlím, když tvrdím, že jsem platila pětisetkorunovou bankovkou. Byl to naprostý výsměch a z mé strany naprosté zoufalství. Už mi ani nešlo o nějaké peníze, ale o tu drzost, způsob komunikace se zákazníkem a naprostou bezmoc něco jim dokazovat. Jak se má zákazník v takové situaci zachovat? Co má vyžadovat a jak by měly tuto situaci řešit pokladní Lidlu?
Do Lidlu už nikdy nepůjdu, ale těm pracovnicím je to stejně jedno. IP


Požadované řešení

Ráda bych měla své peníze zpět a ráda bych znala práva zákazníka při řešení takového problému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2014 11:32, před 11 lety

V takovém případě by bylo možné využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam k prokázání, jakou bankovkou bylo placeno. Pokud skutečně bylo placeno bankovkou vyšší hodnoty došlo ze strany obchodu k bezdůvodnému obohacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 11:09, před 10 lety

Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.