Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#24133Aktualizace softwaru navigace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2018, před 7 lety

Milan Weisskopf

Znění stížnosti

Dobrý den,

před rokem a půl jsem si koupil v rámci servisu pro TP velmi drahou aktualizaci navigace ve voze YETI na dvou CD, šlo mi hlavně o NORSKO, kam jsme před týdnem vyrazili s rodinou po 6letech na rybářskou dovolenou do stejné lokality jako 4x před tím.
Překvapilo mne, že cca 100 km dálnice z LILEHAMERU do TINGVOLLI jsme jeli po poli na druhé straně řeky než před 6 lety.

V servisu Škoda mi sdělili, že reklamovat nelze, což bych pochopil, kdyby aktualizace stála cca 500 Kč, nebo byla ke stažení zdarma na stránkách Auto Škoda.

Na podzim tam chceme jet znovu a rád bych, aby moje navigace byla aktuální.

Děkuji za kladné vyřízení

Ing. Milan Weisskopf


Produkt

CD v deskách Auto Škopda


Požadované řešení

aktualizace navigace včetně loňského roku, doplněná o chybějící trasy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 10:27, před 7 lety

Pokud zakoupený software nemá inzerované a sjednané vlastnosti, je vadný. V takovým případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí softwaru. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 23:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.