Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
před rokem a půl jsem si koupil v rámci servisu pro TP velmi drahou aktualizaci navigace ve voze YETI na dvou CD, šlo mi hlavně o NORSKO, kam jsme před týdnem vyrazili s rodinou po 6letech na rybářskou dovolenou do stejné lokality jako 4x před tím.
Překvapilo mne, že cca 100 km dálnice z LILEHAMERU do TINGVOLLI jsme jeli po poli na druhé straně řeky než před 6 lety.
V servisu Škoda mi sdělili, že reklamovat nelze, což bych pochopil, kdyby aktualizace stála cca 500 Kč, nebo byla ke stažení zdarma na stránkách Auto Škoda.
Na podzim tam chceme jet znovu a rád bych, aby moje navigace byla aktuální.
Děkuji za kladné vyřízení
Ing. Milan Weisskopf
CD v deskách Auto Škopda
aktualizace navigace včetně loňského roku, doplněná o chybějící trasy.
|
Tweet |
Pokud zakoupený software nemá inzerované a sjednané vlastnosti, je vadný. V takovým případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí softwaru. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.