Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
10.4.2018 Založení učtu
14.4.2018 Zaplacení premium 149kč
10.6.2018 email "Platební upomínka" že mi bylo 14.5.2018 automaticky prodlouženo členství ! Že je jejich zajišťovatel platebních služeb informoval že jsem k datu 14.5.2018 nezaplatil člensky poplatel ve výši 2247 CZK + Manupulační poplatek 280 CZK,Mám prý čas do 16.6.2018 jinak můj případ předají externí vymahačské společnosti.
10.6.2018 Obratem jsem odepsal že službu nevyužívám,tudíž ji nebudu platit a tímto emailem ji vypovídám.
10.6.2018 Odepsali že byl proti mně započat proces vymáhání dluhu.
Bojím se protože jsem tam najivně zadal celou adresu kde žiji s rodiči a babičkou,tel kontakt a mail.
Moje krize si vybírá další daně a já Vás prosím jak mám dále postupovat? Mám zaplatit? Mám podlehnout tlaku a bude pak vše ok ?
Vzhldem ktomu,že mi přišel email včera 10.6.2018 tj. 27 dnů po automatickém prodloužení a kdy jsem měl zaplatit peníze (nezaplatil - banka mi neautorizované transakce blokne a jen mi přijde sms a já se rád že mi nikdo nevysál konto).Teď po přečtení podmínek, už nato bohužel nemůžu reagovat.
Co jsem zjistil jsou dvě možnosti buď 4dny před automatickém prodloužení nebo 14dnů po prodloužení. Jenže na mě po čase udeřil blesk že jsem dlužník.
Zaplacení 147 Kč na 1 měsíc premium a následný dluh ve výši 2527Kč
Zrušení účtu,neplacení dluhu,vymazání os informací,vše je to rafinovaný trik kterému se běžný uživatel pod vlivem citové krize nemůže bránit.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 172602616
Dobrý den.
Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.
Vaše Prémiové členství je platné do 26/09/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
V zájmu vymázání údajú z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz, mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: 17.6 jsem dostal poslední mail s výhružkou resp poslední platební upomínkou,kterou jsem tedy zaplatil včetně "manipulačního poplatku" a žádné další vyjádření jsem nedostal,beru to tak že je snad konec a už po mě žádné další platby chtít nebudou.Díky.