Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.4. jsem objednal na webu androidlevne.cz 2 ks mobilních telefonů Samsung galaxy S6 edge především kvůli znatelně lepší ceně. Do dnešního dne tj 11.6. 2018 nebyla objednávka vyřešena, resp . byla z mojí strany stornována kvůli nenaplnění ze strany eshopu - telefony nikdy nebyly nikam expedovány a zkrátka po 7. týdnu došla trpělivost s čekáním. Stokrát jsem se musel dotazovat jak to s naší objednávkou vypadá, reakce je rychlá to je pravda, nicméně jiný kontakt než elektronickou poštou není možný. Po stornování obj. mi byl zaslán "doklad o zadané domácí platbě" z emailu české spořitelny, v tomto okamžiku svitla naděje, tedy cca po dobu 24 hod, když nedorazila platba ani poté, informoval jsem se na lince české spořitelny, kde mi bohužel bylo řečeno, že toto potvrzení nekoresponduje se skutečnou odchozí platbou. Dnes se obracím na policii s trestním oznámením a samozřejmě i na ostatní instituce, které jakkoliv souvisí s ochranou spotřebitele, v podobné situaci je několik desítek lidí.
2x samsung galaxy S6 edge v celkové hodnotě 12.108 Kč,
vrácení peněz zpět na účet ve výši 12.108 Kč
|
Tweet |
Zadržuje-li společnost peněžní prostředky na základě právního důvodu (kupní smlouva), který ale následně odpadl (od kupní smlouvy bylo odstoupeno), jedná neoprávněně, neboť získala majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod (jedná se o bezdůvodné obohacení). Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Zákazníkovi jsme na základě jeho žádosti vrátili platbu. Prosíme o potvrzení
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.