Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, objednala jsem pro dceru růžovou koloběžku, s tím, že jsem napsala i do poznámky a ještě jsem napsala dodatečně email, jestli bude opravdu růžová, paní odepsala, že opravdu bude růžová, dnes přišla a je červená. Volala jsem na firmu, řekli, že mám odstoupit od smlouvy, vyplnila jsem to a zaslali email, že si budu hradit náklady sama. Nevím proč, když chyba je na jejich straně … viz níže:
Dobrý den,
dnes by mělo dojít k expedici Vaší objednávky.
Koloběžka je opravdu v barvě růžové.
S přáním hezkého dne
Leona Sitková
Péče o zákazníky
GSM: 776 150 650
E-mail: info@kokiskashop.cz
www.kokiskashop.cz
Koloběžka dětská Brother Mistral 12
Chci vrátit peníze i za dopravu a aby si poslali dopravce, když už jsem jednu dopravu zaplatila a zbytečně
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud zaměstnanec uvede chybnou informaci, která souvisí s poskytnutím placené služby a způsobí tím škodu, odpovídá za škodu společnost, za kterou zaměstnanec jednal.
Vznikl-li spotřebitelce náklad na vrácení zboží, který by ji nevznikl, pokud by znala skutečnou barvu koloběžky, jedná se o škodu ve smyslu § 2950 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Prodávající má tedy možnost nahradit škodu tím, že zajistí dopravu koloběžky zpět k němu, případně spotřebitelce nahradí náklady na dopravu v penězích.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost nám ke stížnosti zaslala následující vyjádření:
"Naše zákaznice paní Pavlína Kryčfalušij zadala do našeho systému odstoupení od kupní smlouvy dne 11.6.2018.
Po zadání jí přišel automatický e-mail, který chodí všem zákazníkům, kteří si odstoupení zadají.
Po tomto obdrženém emailu nám paní dokázala její tvrzení z chatu, kde jí bylo špatně poraděno naší pracovnicí, následovně jsme ji ujistili, že poštovné v tomto případě proplatíme na základě podacího lístku.
Zboží k odstoupení nám přišlo na náš sklad 15.6.2018 a peníze za odstoupení byly poukázány 15.6.2018.
Zákaznice nám poslala podací lístek 19.6.2018. Částku za vynaložené poštovné jsme zákaznici poukázali na účet 22.6.2018."
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji o potvrzení informací od společnosti a následné uzavření stížnosti.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.