Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24143Ukončení bezplatně vedeného účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2018, před 7 lety

Jarmila Michálková

Znění stížnosti

Vážení.
Využívali jsme s manželem bezplatné vedení účtu, které bylo na tři roky. Protože jsme věděli, že má tato výhoda v nejbližší době končit, navštívil manžel Jaroslav Michálek dne 28.5 v dopoledních hodinách pobočku banky v Hranicích s dotazem, jak dál pokračovat. Pracovnice pobočky mu sdělila, že bude kontaktován a bude mu nabídnut následný produkt. Nikdo se neozval ani mě ani manželovi, přestože kontaktní údaje se nezměnily a banka je měla k dispozici. Jaké bylo naše překvapení, když jsme otevřeli měsíční přehled a tam byla stržena částka 228 Kč. Dnes jsem opět navštívila banku, změnila jsem si podmínky, s jednáním pracovnice jsem spokojena. Ale dle jejího vyjádření mi už nikdo 228 Kč nevrátí. Ani mně ani manželovi. Pro mne to není zanedbatelná částka a jsem přesvědčená, že toto není seriozní jednání. Jarmila Michálková


Požadované řešení

navrácení stržené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2018 19:48, před 6 lety

Pokud zaměstnankyně společnosti uvedla při nabízení svých služeb nepravdivé informace, mohly být naplněny znaky takzvaného klamavého konání, jenž patří mezi nekalé obchodní praktiky, které jsou zákonem o ochraně spotřebitele zakázány. Porušila-li společnost svou zákonnou povinnost, má spotřebitelka možnost žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Nebude-li spotřebitelka se svou žádostí úspěšná, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a poskytovatelem platebních služeb při nabízení a poskytování platebních služeb. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese https://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Česká spořitelna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

Řešení stížností klientů České spořitelny podléhá bankovnímu tajemství a Česká spořitelna má k vyřizování stížností pro naše klienty k dispozici řadu kanálů a také institut Ombudsmana, kam se mohou obrátit všichni klienti, kteří s prvotním řešením v bance nejsou spokojeni.

Klienti nás se svojí stížností mohou kontaktovat:
emailem na: csas@csas.cz
telefonické lince: 800 207 207
osobně na kterékoli pobočce
v internetovém bankovnictví

Pokud s řešením nejsou spokojeni, mohou kontaktovat tým Ombudsmana:
emailem: ombudsman@csas.cz
písemně: Tým Ombudsmana FSČS, Olbrachtova 1629/62, 140 00 Praha
telefonicky: 956 717 718 (Po-Pá, 8,30-17,00)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.