Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Vážený pane ....,
Je pravdou, že na Vaše odvolání ze dne 20.4.2018 jsme odpověděli 23.5.2018, tedy po 33 dnech. Vaše nespokojenost s délkou prověřování případu nás mrzí a omlouváme se za způsobené komplikace. V žádném případě to ale neznamená, že by Vám tím vznikl nárok na poskytnutí plnění nad rámec platné právní úpravy. Na našem stanovisku ze dne 23.5.2018 trváme.
S pozdravem
....
Specialista stížností
Allianz pojišťovna, a.s.
Ke Štvanici 656/3
186 00 Praha 8
tel. 241 ...
e-mail: ....@allianz.cz
Dobrý den,
Jedná se o škodní událost prasklého čelního skla, který byl doložen kamerovým záznamem včetně zastavení vozu od kterého kámen odlétl a nahlášení pojištěným na jeho pojišťovnu ALLIANZ, že od jeho vozu odlétl kámen a rozbil čelní sklo vozu jedoucí za ním.
Dle instrukcí infolinky ALLIANZ bylo čelní sklo vyměněno ve smluvním servise ALLIANZ a zapůjčeno náhradní vozidlo po dobu opravy.
V telefonických rozhovorech které jsem vyžadoval ale budou údajně poskytnuty až případnému soudu jsem se jasně dotazoval, jestli mi bude vše proplaceno a není možnost zamítnutí pojistného plnění. Telefonické operátorky mě opakovaně ubezpečovaly že vše proběhne hladce a tak jsem v dobré víře postupoval dle jejich instrukcí.
Následně mi bylo plnění zamítnuto z důvodu:
Ze spisu vyplývá, že řidič pojištěného vozidla, který jel v době škodní události před Vámi, nemohl spolehlivě vidět, kdy a jakým způsobem došlo k poškození čelního skla Vašeho vozu. Vámi doložený kamerový záznam ani jiné dostupné podklady také neprokazují, že uplatnění poškození bylo způsobeno vozidlem pojištěným u Allianz pojišťovny, a.s.
Protože podle platné právní úpravy lze z pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem pojištěného vozidla hradit pouze jednoznačně prokázané nároky, považujeme postup našich pracovníků za správný a v souladu s platnou právní úpravou dané problematiky. Ani ze záznamů Vašich telefonických hovorů s našimi operátory jsme nezjistili žádné pochybení našich pracovníků.
Děkuji za odpověď.
Výměna čelního skla z povinného ručení.
Na základě letícího kamene v trajektorii odpovídající rozbití čelního skla včetně kamerového záznamu se zvukovou stopou prokazující náraz a následné zastavení vozu včetně fotodokumentace ihned po nehodě - následně také po ujetí pár kilometrů, kdy došlo ke zvětšení praskliny požaduji proplacení výměny čelního skla z povinného ručení vozu od něhož kámen odlétl.
Navíc nebyla dodržena lhůta pro vyřízení stížnosti na zamítavé stanovisko ve lhůtě 30 dnů.
Celý spor se táhne již 6 měsíců.
|
Tweet |
Společnost není ze zákona povinna vyřídit stížnost v určité lhůtě. Pokud se však společnost ve smlouvě zavázala, že stížnost vyřídí v určité lhůtě, je povinna svému závazku dostát.
Nebyl-li spotřebitel se svou stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.