Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#24148Nákup vstupenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2018, před 7 lety

Petr Havel

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupil jsem u společnosti 3 lístky na koncert Katy Perry 4.6. Vídeň.
Po vybrání místa 3 x do sektoru 81. Zaplatil jsem vstupenky kartou.
Necelý týden před koncertem jsem obdržel vstupenky ,ale k mému překvapení nikoliv do sektoru 81 kde jsem vstupenky zakoupil, ale do sektoru 75. Údajně mě mé vstupenky aktualizovaly. (Ručně tužkou dopsáno v oficiálním dopise cituji. S radostí Vám oznamujeme že Vaše objednávka proběhla aktualizací a my Vám tak můžeme zaslat vstupenky do sektoru 75 blíže k pódiu)
Snažil jsem se kontaktovat společnost proč ta změna atd a bylo mě sděleno že je vše ok a že určitě budu spokojen. Vzhledem k tomu že již nešlo zakoupit jiné lístky na tento koncert musel jsem se spokojit s lístky, které jsem si nevybral. A bohužel na koncertu se to potvrdilo, místa možná byla blíže pódiu , ale zapomněli dodat že skoro až za pódiem. Mám dokonce fotografii. Momentálně čekám na reakci společnosti, kde jsem se ptal zda tyto lístky sice po akci mohu u nich nějak reklamovat či žádat nějakou kompenzaci.
Samozřejmě netuším zda mám vůbec právo něco takové žádat.
Přeji hezký den Havel Petr


Produkt

Koncert Katy Perry Vídeň 4.6.2018


Požadované řešení

Reklamace vstupenek (vrácení peněz nebo část), kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 22:25, před 7 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost zajistí náhradní vstupenku případně vrátí to, co spotřebitel zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme kontaktovat společnost a dodání vstupenek reklamovat. To lze učinit na adrese: https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 23:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.