Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V lednu 2014 jsem si zakoupil robotický vysavač Robzone duoro ,po čtrnácti dnech se přestala otáčet levá metla. Zaslal jsem žádost na provedení opravy,která byla byla přijata a bylo přiděleno číslo D14017i.Poslal jsem vysavač do opravy v původním balení.Po 14 tidnech se ozvala paní Strnadová s tím,že záruka nebyla uznána neboť na vysavači je porušena jakási samolepka.Opravu tedy provedou ,ale za hotové a s porušením záruky. Stím jsem nesouhlasil,protože si nejsem vědom,že by někdo se pokoušel robota opravovat. Pokud byly porušena jakási samolepka tak ji museli porušit v servisu fy Robzone.Po dalších 14ti dnech mi přišel neopravený vysavač zpět.Na reklamačním protokolu je napsáno ( ve Vašem případě došlo k porušení originální bezpečnostní a pečetní samolepky)
Robzone DUORO
Oprava vysavače nebo jeho výměna za funkční s plnou zárukou.
|
Tweet |
V tomto případě bylo povinností prodejce posoudit reklamovanou vadu, nikoli pouze vyloučit reklamaci na základě jakési pečeti. Zamítnout reklamaci by mohl prodejce z důvodu porušení pečeti pouze, pokud by porušení pečeti souviselo s vadou, která je reklamována. K ustanovením, která omezují práva kupujícího na reklamaci se dle § 2174 občanského zákoníku nepřihlíží.
Společnost Robzone Int. s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.