Společnost


Robzone Int. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2415Neuznaná záruka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2014, před 11 lety

Vladimír Hykeš

Znění stížnosti

V lednu 2014 jsem si zakoupil robotický vysavač Robzone duoro ,po čtrnácti dnech se přestala otáčet levá metla. Zaslal jsem žádost na provedení opravy,která byla byla přijata a bylo přiděleno číslo D14017i.Poslal jsem vysavač do opravy v původním balení.Po 14 tidnech se ozvala paní Strnadová s tím,že záruka nebyla uznána neboť na vysavači je porušena jakási samolepka.Opravu tedy provedou ,ale za hotové a s porušením záruky. Stím jsem nesouhlasil,protože si nejsem vědom,že by někdo se pokoušel robota opravovat. Pokud byly porušena jakási samolepka tak ji museli porušit v servisu fy Robzone.Po dalších 14ti dnech mi přišel neopravený vysavač zpět.Na reklamačním protokolu je napsáno ( ve Vašem případě došlo k porušení originální bezpečnostní a pečetní samolepky)


Produkt

Robzone DUORO


Požadované řešení

Oprava vysavače nebo jeho výměna za funkční s plnou zárukou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 11:11, před 11 lety

V tomto případě bylo povinností prodejce posoudit reklamovanou vadu, nikoli pouze vyloučit reklamaci na základě jakési pečeti. Zamítnout reklamaci by mohl prodejce z důvodu porušení pečeti pouze, pokud by porušení pečeti souviselo s vadou, která je reklamována. K ustanovením, která omezují práva kupujícího na reklamaci se dle § 2174 občanského zákoníku nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2015 13:55, před 10 lety

Společnost Robzone Int. s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.