Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 14.7.2017 jsem se zaregistroval na seznamku be2 na produkt 3měsíční premium členství. Vůbec jsem tam nechodil a myslel jsem si že členství po 3 měsících zanikne.Dnes 11.6.2018 mi přišlo že mam zaplatit za poskytované služby o kterých ani nevim, dluh 2527 korun českých.Pro jistotu jsem to zaplatil,je mi vyhrožováno exekucí.Zdá se mi to velice neadekvátní. Poslal jsem e-mail na zákaznickou linku,stroj mi odpověděl že se ozvou do 3 dní.
Tomu ale nevěřím jenom se to vše protahuje.
Produkt premium členství 3měsíční referenční číslo CZ-2018-05-15-161610290-BE2-DN
Prosím okamžité zrušení plateb,ukončení členství,vymazání údajů o mé osobě. DĚKUJI.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitel vyzve, může spotřebitel žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 161610290
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl vymazaný.
Hodnocení:
Komentář: Jsem velice rád že to dobře dopadlo, peníze jsem oželel ale za ten klid to stojí. Děkuji D testu za pomoc, je hezké, že pomáháte lidem kteří naletí.