Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při fakturaci za odběrné místo mi přila faktura na doplatek 8500 Kč. Postupným zjišťováním ( bylo to komplikované, kvůli prodeji bytu a převodu odběrného místa na jinou osobu - vše zařizoval makléř) jsem zjistila, že si společnost Lama energy vše vymyslela. Jelikož jsme celý rok plynoměr měly vypnutý a nebylo možné, aby byl tak velký odběr.
Doposud jsem platbu neuhradila, tak nevim zda uhradit ci ne, ale moc se mi nechce.
dodavatel plynu LAMA energy
Vse si nyni resim sama, ale byla bych rada, aby se toto neopakovalo i jinym spotrebitelum, myslim, ze to neni spravne a take si myslim, ze temito postupy si spolecnot a jeji distributor (RWE) prijdou na pekne penize, protoze spousta lidi (jak je v CR bohuzel stale zvykem) si to necha libit, nez aby si delali nejake problemy.
|
Tweet |
V případě, že společnost žádá doplatek na spotřebě, musí prokázat jeho vznik - tedy odečet, prokázat, kolik mělo být placeno, kolik mělo být placeno na zálohách atd. V případě, že došlo k odhlášení odběrného místa a převedení smlouvy jinam, neměla by společnost žádat úhradu za místo, kde byl ukončen odběr.
Společnost LAMA energy a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.