Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes 11 6 2018 jsem byla nakoupit v penny marketu různé potraviny a mimo jiné jsem si šla pro mé vnoučátka zakoupit nanuky HOGO FOGO s tím, že cena byla pro mě přijatelná. Tím mám na mysly,že jsem důchodkyně s velmi malým důchodem. Koupila jsem 3 kusy těchto nanuků, že udělám vnoučátkům radost. Bohužel má radost netrvala dlouho, jelikož jsem zjistila kousek od pokladny při kontrole účtenky, že mě byla zaúčtovaná jiná cena a to z 12.90kč na 19 90 kč což mě hodně rozčílilo. Nahlásila jsem to paní prodavačce a ona mě potvrdila, že mám pravdu jelikož tato cena byla uvedena 12 90 na místě, kde tyto nanuky byly uloženy. Jelikož nekolik zákaznic to viděli tak si též nakoupily s tím, že je to dobrá cena a nevím jak budou reagovat doma až to také zjistí, že byly oklamány. Je to hrozná nezodpovědnost od vedoucí p.E. B., která v této prodejně pracuje jako zodpovědná vedoucí a tyto chyby může jen tak dopustit. Je to velmi smutné a není to jediné, které se tam chyby téhož druhu dělají.Je to moc smutné že při takové drahotě ještě nastanou takové problémy, že člověk musí čelit takovému smutnému poznání . Doufám, že se toto bude řešit a dostanu nějaké vysvětlení a omluvu. jsem nemocná a nemohu chodi zpátky do obchodu něco takového řešit ,když to zjistím až doma. Vím. že hodnělidí , kteří na takové pochybnosti příjdou až doma , už zpět ani nechodí aby si to vyřídily i když vlastně jsou okradeni a nechají to raději tak a těch není málo . Je to nemorální a opravdu k pláči že se stále takové=/ věci dějí . Jsem s pozdravem NIKODEMOVA LILIANA MOHELNICE na zámečku jedna.
Jiné ceny na zboží a jiné u pokladny
Vysvětlení k dané stížnosti a případné finanční vyrovnání rozdílu v ceně.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.