Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den dne 31.5.2018 společnost Vodafone v Mostě udělala jedné páni stejné tel.cislo jako mám já 777...... Řeším to už 10dni a stále nic . Moje soukromé SMSky chodí té páni ( výpisy z účtu platby kartou pracovní SMS a soukromé) . Moje nevědomá maminka se dovolává jí a její známý volají mě prostě kdo to dříve zvedne. První den se moje páni stále dovolávala ji měl jsem doma Peklo než se přišlo na to že máme stejné číslo . Moje soukromí sdílím s páni z Mostu. Páni mi také vyčerpala 2GB dat a nové mi nedají protože by je mohla opět vyčerpat
Vzít té páni číslo mám ho cca 16let a omluvit se mi
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Khási,
rádi situaci, kterou jste popsal, prověříme.
Prosím ujistěte se, že Vaše SIM karta není tzv. DvojSIMka, o které píšeme více na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/sim-karty/objednani-vyuziti-dvojsimky/. Jestliže máte DvojSIMku, zastavte se prosím v některé naší prodejně, kde Vám SIM kartu vyměníme.
V případě, že nejde o DvojSIMku, prosím napište nám přes Reklamační formulář, který najdete na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. K vyřešení bychom potřebovali konkrétní příklad (datum a čas, kdy někdo volal na Vaše číslo, ale byl spojen s někým jiným, a telefonní číslo volajícího). O výsledku šetření Vás pak budeme informovat e-mailem.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
DvojSimku nemám Váš technik ( Sikora )s Paní mluvil ale je neochotná
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den, pane Khási,
pokud už záležitost řešíte s techniky, prosím Vás o trpělivost, určitě Vám dají vědět, jakmile budou mít řešení. Bližší informace Vám budeme moct také poskytnout, když se na nás obrátíte prostřednictvím Reklamačního formuláře, na který jsem Vám dala odkaz.
S přátelským pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Už je to víc jak 14 dní a stále se nic neděje . Nad rámec paušálu mi přišlo 240kc třetí straně kterou mám od začátku blokovanou a když jsem žádal o vysvětlení tak mi řekli ať počkám že to vyřeší a včera mi přišla SMS ať zaplatím nebo mě tipnou. Dal jsem e-mailem výpověď a tu tam taky nemají super . Tak už nevím s kým to mám těšit
Dobrý den, pane Khási,
pokud jste se na nás obrátil prostřednictvím Reklamačního formuláře, dostanete vyjádření e-mailem v zákonné lhůtě 30 dnů.
Jestliže jste uzavřel smlouvu na dobu určitou, je nutné ji vypovědět prostřednictvím příslušného formuláře, který je třeba zaslat poštou na adresu sídla Vodafonu nebo odevzdat v kterékoliv naší prodejně. Výpověď smlouvy nemůžeme přijmout e-mailem. Jak přesně postupovat při výpovědi smlouvy, píšeme na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/smlouvy-poplatky/postup-pri-zruseni-smlouvy/.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.