Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2417Balicek,ktery mel byt dodan do ruky..

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2014, před 11 lety

Kamila Koch

Znění stížnosti

Vazeni,timto zadam o provereni a pisemne vyjadreni me stiznosti k poslani balicku do ruky,jez samozrejme bylo vse korektne zaplaceno!!!!,ale cena sluzbam neodpovida.Marne jsem se snazila,kdyz jsem byla upozornena,ze balicek by mel dorazit ve ctvrtek,aby byl termin posunut na patek...Marne,protoze jsem od rana toho dne byla na mailech,zbytecne,protoze balicek byl ulozen na postu a musela jsem si pro nej dojet,coz nemelo byt,a v cene bylo dodani do ruky!!!!!!!!!!!!!!!S postou nebyla moznost komunikace,kdyz odpovedeli ,tak az pozde,na urgence,a navic me stale jen preposilali stejne zpravy,ze si mam dat zadost pres net ..,coz nebylo mozne,ale o´nikdo to neuznal,az v odpolednich hodinach prisl mail,ze je chyba na strane posty ..a to bylo vse.Tim se balicek do rukou nedostal,a me zkomplikovala tato situace zivot,a navic jsem si to zaplatila!!!!!A nebyla jsem sama,na netu jsem nasla takto zoufalych lidi hodne,kteri ocekavali neco,zaplatili za sluzbu ,ale termin nebylo v moznostech zakaznika posunout,protoze byla chyba u posty,ale nikdo o ni nic nechtel vedet nebo ji ani nehledal...nevim.Rozhodne nejsem zpokojena a predpokladam,ze by melo dojit k financ. vyrovnani,protoze jednani a sluzby nebyly za cenu,jez posta uctovala!!!!
Kochova


Produkt

Balicek do ruky,jez zkoncil na poste a nikoliv v rukou zakaznika,a sluzba byla zaplacena ,ale neprobehla a ani jednani posty nebylo ferove ,naopak


Požadované řešení

Financni vyrovnani


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2014 16:17, před 11 lety

V takovém případě, pokud nebyla služba poskytnuta, jak bylo smluveno, má zákazník nárok na přiměřenou slevu z ceny služby. Zároveň, pokud porušením smluvních podmínek došlo ke škodě, odpovídá za ni poskytovatel poštovních služeb. Škodu i její výši bude třeba prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 18:46, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 18:47, před 11 lety


Kamila Koch

Hodnocení: