Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Výše popsaná kombinovaná chladnička, pracovala a pracuje bezchybně. Velký problém nastal po třech měsících používání, kdy se zcela změnila frekvence hluku vydávajícího motorem. Toto nepříjemné "dunění" vyvolává v některých lidech okamžitý vztek a agresivitu. Neuspěli jsme ani po třech reklamacích, Technik přeměřil hlučnost prostřednictvím mikrofonu a nějaké mobilní aplikace, čímž bylo konstatováno, že hluk nepřekračuje výrobcem udávanou hodnotu. Více se s námi výrobce i prodejce odmítá o tomto bavit. Jsme velmi nespokojení a schopni učinit cokoliv pro pomstu společnosti LG.
Poslední možnost vidíme v zakoupení stejného modelu k porovnání hluku, ale k tomu bychom potřebovali posouzení soudního znalce. Mohl bych Vás požádat o kontakt na znalce v této oblasti nejlépe z našeho bližšího okolí? (Vyškov)
Kombinovaná chladnička LG GBB60PZGFBAPZQE
1. Výměna zboží
2. Vrácení zboží
3. Likvidace společnosti LG
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace nese vždy odpovědnost prodejce, nikoli servis. Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vzhledem k naší nezávislosti a objektivnosti nemůžeme spotřebiteli doporučit konkrétního soudního znalce z oboru. Seznam soudních znalců lze nalézt na stránkách: https://www.dtest.cz/soudni-znalci/, nebo také na oficiálních stránkách ministerstva spravedlnosti http://datalot.justice.cz/justice/repznatl.nsf/$$SearchForm?OpenForm.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.