Společnost


LG Electronics CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24172Hlučnost a frekvence zvuku chladničky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2018, před 7 lety

Jan Čejka

Znění stížnosti

Výše popsaná kombinovaná chladnička, pracovala a pracuje bezchybně. Velký problém nastal po třech měsících používání, kdy se zcela změnila frekvence hluku vydávajícího motorem. Toto nepříjemné "dunění" vyvolává v některých lidech okamžitý vztek a agresivitu. Neuspěli jsme ani po třech reklamacích, Technik přeměřil hlučnost prostřednictvím mikrofonu a nějaké mobilní aplikace, čímž bylo konstatováno, že hluk nepřekračuje výrobcem udávanou hodnotu. Více se s námi výrobce i prodejce odmítá o tomto bavit. Jsme velmi nespokojení a schopni učinit cokoliv pro pomstu společnosti LG.
Poslední možnost vidíme v zakoupení stejného modelu k porovnání hluku, ale k tomu bychom potřebovali posouzení soudního znalce. Mohl bych Vás požádat o kontakt na znalce v této oblasti nejlépe z našeho bližšího okolí? (Vyškov)


Produkt

Kombinovaná chladnička LG GBB60PZGFBAPZQE


Požadované řešení

1. Výměna zboží
2. Vrácení zboží
3. Likvidace společnosti LG


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2018 12:18, před 7 lety

Za vyřízení reklamace nese vždy odpovědnost prodejce, nikoli servis. Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vzhledem k naší nezávislosti a objektivnosti nemůžeme spotřebiteli doporučit konkrétního soudního znalce z oboru. Seznam soudních znalců lze nalézt na stránkách: https://www.dtest.cz/soudni-znalci/, nebo také na oficiálních stránkách ministerstva spravedlnosti http://datalot.justice.cz/justice/repznatl.nsf/$$SearchForm?OpenForm.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 23:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.