Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24187Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2018, před 7 lety

Liliana Hudčeková

Znění stížnosti

Již od 6.6.2018 se můj balík nachází na depu (podle internetu, fyzicky očividně nikdo netuší, kde je). Když se do pondělí nic nedělo, nejdřív jsem vše řešila s paní na Facebooku, ta mi řekla, že balík v přepravě vůbec nemají. Tak jsem zavolala na infolinku, kde mi bylo řečeno, že balík je na depu v Říčanech a neví, proč mi ho nedoručili, že tam paní zavolá a ozve se mi zpátky. Nikdo nezavolal. Dnes jsem volala znovu, prý je můj balík na urgenci a dneska určitě přijde, ovšem pořád nic, žádná zpráva od řidiče, prostě nic. Už druhý týden čekám na balík, taky musím chodit do práce a ne jen sedet u okna jak ten blbec (mimochodem dnes mi před dome projelo ppl už 2x, vážně se tolik vyplatí posílat 3x denně auto do jedné vesnice s jedním balíkem?). Dnes večer další telefon na infolinku, muj balik celý den hledali na depu, než ho vůbec našli (vážně jde přehlédnout paleta se třemi škříněmi?)


Požadované řešení

Byla bych ráda, kdyby se ke mně už dostalo objednané zboží. A taky bych byla ráda, kdyby přišlo nezničené. Přijde mi dost absurdní, aby každý den posouvali doručení a jeden člověk tvrdil, že tam balík vůbec není, druhý, že je balík na autě a třetí, že ten balík na autě není, protože ho nemůžou najít.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2018 16:23, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 09:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.