Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Již od 6.6.2018 se můj balík nachází na depu (podle internetu, fyzicky očividně nikdo netuší, kde je). Když se do pondělí nic nedělo, nejdřív jsem vše řešila s paní na Facebooku, ta mi řekla, že balík v přepravě vůbec nemají. Tak jsem zavolala na infolinku, kde mi bylo řečeno, že balík je na depu v Říčanech a neví, proč mi ho nedoručili, že tam paní zavolá a ozve se mi zpátky. Nikdo nezavolal. Dnes jsem volala znovu, prý je můj balík na urgenci a dneska určitě přijde, ovšem pořád nic, žádná zpráva od řidiče, prostě nic. Už druhý týden čekám na balík, taky musím chodit do práce a ne jen sedet u okna jak ten blbec (mimochodem dnes mi před dome projelo ppl už 2x, vážně se tolik vyplatí posílat 3x denně auto do jedné vesnice s jedním balíkem?). Dnes večer další telefon na infolinku, muj balik celý den hledali na depu, než ho vůbec našli (vážně jde přehlédnout paleta se třemi škříněmi?)
Byla bych ráda, kdyby se ke mně už dostalo objednané zboží. A taky bych byla ráda, kdyby přišlo nezničené. Přijde mi dost absurdní, aby každý den posouvali doručení a jeden člověk tvrdil, že tam balík vůbec není, druhý, že je balík na autě a třetí, že ten balík na autě není, protože ho nemůžou najít.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.