Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,5.8.2013 jsem si
objednala u společnosti Nebeslev voucher na zboží - vibrační plošinu a do dnešní doby (přes půl roku) mi nebylo dodáno.
Dosud jsem psala společnosti jednotlivé urgence, které nikam nedospěly a tak nyní zasílám celkovou rekapitulaci:
5.8.2013 jsem si u Vás zboží (vibrační plošinu) objednala a obratem na účet uhradila 3990,-
7.8.2013 mi voucher v pořádku dorazil mailem
10.8.2013 jsem se obrátila na udaného dodavatele (BEAUTY DEPOT) a zboží si objednala plus poslala poštovné
13.8.2013 jsem dodání zboží u BD urgovala - napsali mi, že dorazí cca 16.9.
16.9.2013 jsem opět urgovala u BD
17.9.2013 mi z BD napsali, že s portálem Nebeslev rozvázali spolupráci a nadále se mám obracet na firmu SHADOW ESTETIC
17.9.2013 jsem SHADOW ESTETIC psala a odpověděli mi, že zboží dodají určitě, ale až za 6-8 týdnů
14.10.2013 jsem se SE dotazovala, zda je něco "pohnulo" a bylo mi opět sděleno, že dodání bude za 5-8 týdnů
2.12.2013 jsem zasílala další urgenci - SE i portálu Nebeslev
5.12.2013 mi z Nebeslev napsali, že spolupráci s firmou SE rozvazují a že situaci lze vyřešit vrácením peněz nebo dodáním zboží přímo od Nebeslev - za pár týdnů. Protože jsem měla o vibrační plošinu opravdu velký zájem, napsala jsem , že preferuji dodání zboží.
Nyní jsem již urgovala Nebeslev - písemně (4.2.2014) i telefonicky (2x v lednu a 5.2.2014 naposledy).
Předminulou středu jsem s Nebeslev mluvila naposledy telefonicky a bylo mi řečeno,že se mi do středy večer dají vědět co a jak,nic z toho se nestalo.
Jak jistě uznáte, čekat na zboží přes 6 měsíců není normální nehledě k tomu, že mi stále nejsou schopni poskytnou jasnou informaci, zda vibrační plošinu vůbec jsou schopni dodat!
Naposledy mi 5.2. bylo napsáno,že plošina bude naskladněna do konce února,psala jsem do nebeslev a bez odpovědi.Telefon mají odpojený.Požaduji vrácení peněz
VIBRAČNÍ PLOŠINA
Požaduji vrácení peněz ve výši 3990,- Kč
|
Tweet |
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Vůči společnosti Nebeslev s.r.o. se lze pohledávky domáhat i z důvodu, že sama vrácení peněz v obchodních podmínkách a tzv. Garancí spokojenosti přislibuje.Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení. Vzor přihlášky a pokyny naleznete na stránkách http://portal.justice.cz/Justice2/MS/ms.aspx?j=33&o=23&k=4732&d=203883 a podrobnější informace k probíhajícímu řízení na stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/vysledek_lustrace.do?ic=28645324&aktualnost=AKTUALNI_I_UKONCENA&rowsAtOnce=50.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: