Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#24191Neprodloužení zaplaceného programu Avast Cleanup Premium 1pčítač na dva roky.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 hodin 10 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2018, před 7 lety

František Slouka

Znění stížnosti

27.4.2018 jsem si prodloužil Avast Cleanup Premium na jeden počítač na dva roky v částce 1040 Kč a dosud přes urgece jsem potvrzení a
ativační kod neobdržel.Zaslaná objednávka z 27.4.2018 má číslo
38458334862 zaplcena převodem z mého účtu 2.5.2018 odečtena z mého
účtu 3.5.2018,vše mohu doložit.Doposud jsem neobdržel ani potvrzení
ani kod k prodloužení a program mě byl vypnut.Jsem dlouholetý zákazník a doposud bylo vše v přádku a doufám že tomu tak bude i nadále.
Děkuji Slouka František.


Požadované řešení

Vyřídit zaplcenou objednávku,nebo vrátit moji předem zaplacenou
čásku 1040 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2018 12:13, před 7 lety

Pokud software zařízení nemá inzerované a sjednané vlastnosti nebo není možné program aktivovat tak, jak prodávající či výrobce uvádí, jedná se o vadné plnění. V takovým případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí softwaru. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.6.2018 12:45, před 7 lety

Zákazníkovi objednávku se nám podařilo dohledat.

Problémem byla chyba v emailové adrese, kde bylo jedno písmeno zdvojeno.

Zákazníkovi byl odeslán email s potvrzením platby a aktivačním kódem.

Pro případné podobné problémy prosím kontaktujte přímo podporu společnosti AVAST na
https://support.avast.com/cs-cz/contact/sales_other .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.6.2018 15:54, před 7 lety


František Slouka

Hodnocení:

Komentář: Děkuji Slouka.F.