Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#24192Neoprávněné vrácení nižší částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2018, před 7 lety

Lenka Bednářová

Znění stížnosti

Dne 11. 6. cca v 19:45 v Lidlu Tábor (Soběslavská) mi bylo neoprávněně vráceno na 200 kč, místo 500 Kč (bankovka 500kč), kterou jsem předala (jsem si tím na 150 % jista ).

Paní prodavačka hbitš zastrčila bankovku mezi ostatní, vepsala převzato 200 kč a pak začala být nepříjemná.Došlo na přepočítání pokladny stranou v oddělené místnosti s kolegou či vedoucím. Přepočítání bylo opravdu rychlé, za cca 5 minut bylo hotovo. Po východu z uzavřené místnlosti mi bylo oznámeno, že žádný přebytek v pokladně není.


Produkt

k zaplacení bylo 158 kč


Požadované řešení

Prosím o zavedení kamer na pokladny, jinak se nelze hádat s člověkem, který evidentně není dobrým pokladním, ať už to bylo jakkoli.

Pod kamerou jsou například přepážky v bance a fungují skvěle.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2018 12:08, před 7 lety

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.6.2018 10:21, před 7 lety

Dobrý den, paní Bednářová,

je nám líto, že se Váš nákup zkomplikoval. Jelikož se něco podobného bohužel občas může stát, je možné peníze v pokladně přepočítat, jak naše kolegyně v prodejně správně učinily. V tomto případě, kdy žádný přebytek v pokladně neobjevily, však nemůžeme zpětně nic dělat.

Váš podnět samozřejmě postoupíme na odpovědné vedoucí, kteří Váš podnět ohledně zavedení kamer k pokladnám zváží.

Děkujeme za něj i za pochopení a přejeme pohodový den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 16:43, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.7.2018 07:03, před 6 lety


Lenka Bednářová

Hodnocení: