Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.5.2018 objednáno a zaplaceno zboží na e-shopu androidlevne.cz. Dne 18.5.2018 stornována objednávka. Ze strany e-shopu přišla odpověď, že souhlasí. Urgováno vrácení peněz. E-shop napsal, že dne 1.6.2018 posílá peníze na můj účet. Do dnešního dne nic nedorazilo. Dneska neexistuje www stránka ani emailový účet.
Nákup mobilního telefonu Samsung Galaxy S7
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Na základě storna byla zákazníkovi platba vrácena.
Prosíme o uzavření
Na základě vyjádření společnosti žádáme spotřebitele o potvrzení vrácení částky, a pokud se tak stalo, také o uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za vrácení peněz.