Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24197Zrušení registrace, registrace a vrácení poplatku 2.247 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2018, před 7 lety

Petr Říha

Znění stížnosti

Mail poslaný na zákaznický servis ACADEMIC SINGLES...

Dobrý den,

v březnu jsem Vás důrazně žádal, abyste mi zrušili VIP členství a účet registrovaný na mail "pekelnik23@gmail.com". Požadované údaje jste měli k dispozici a očekával jsem, že registrace bude zrušena a nebudou mi nadále odečítány žádné poplatky. V březnu 2018 jsem Vám také psal, že odkaz na formulář pro zrušení VIP členství nebyl přístupný, tak jsem poslal mail, na který jste reagovali s velkým zpožděním. Bylo mi oznámeno, že jsem reagoval pozdě a žádost o zrušení VIP členství nebyla vyřízena a peníze jste mi nevrátili. Odůvodněním bylo, že dle VOP je vše v pořádku. Způsob, jakým chcete po svých klientech, aby zrušili VIP členství je nekorektní, ostatní seznamovací portály to mají řešené daleko lépe a klient má přehled o tom, kolik zaplatil, na jak dlouho to má a co musí udělat proto, aby nedošlo k automatickému prodloužení. Očekával jsem, že se dohodneme na vrácení alespoň poloviny poplatku. Já jsem udělal chybu, Vy ovšem také, protože způsob zrušení či ukončení VIP členství je nekorektní a netransparentní. Ve Vašem jednání a přístupu ke klientovi je jasně patrné, že o lidi Vám nejde a chcete z nich pouze tahat peníze.

O to víc jsem zděšený tím, že mi dnes byla opět odečtena částka 2.247,- Kč.

V březnu jsem Vás žádal, abyste mi zrušili účet. Nechtěl jsem a ani nechci využívat Vaše "služby". Tímto Vás žádám znovu, abyste mi zrušili VIP členství, zrušili registraci a vrátili mi peníze. V tomto případě jste již velmi dlouho informováni, že nestojím o Vaše služby.

Považuji tedy odečtení částky z mého účtu za nekorektní a budu se bránit všemi dostupnými prostředky... Postoupím tento mail na portál www.vasestiznosti.cz a s právníky projednám možnosti, jak dostat zpět peníze odečtené jak v březnu, tak i v červnu roku 2018.

ŽÁDÁM TÍMTO NEJEN O VRÁCENÍ PENĚZ, ALE TAKÉ O ZRUŠENÍ REGISTRACE. NECHCI SE PŘIHLAŠOVAT NA VAŠE STRÁNKY, ODSTRAŇTE TEDY MÉ ZÁZNAMY Z DATABÁZE A POŠLETE MI MAIL S POTVRZENÍM, ŽE SE TAK SKUTEČNĚ STALO.



Děkuji za pochopení a prosím o brzkou reakci.
S pozdravem
Petr Ř.


Produkt

Seznamka, www.academicsingles.cz, automatické prodlužování a strhávání poplatku z účtu bez možnosti cokoliv odmítnout či potvrdit.


Požadované řešení

Vrácení poplatku za VIP členství v 6/2018 ve výši 2.247,- Kč. Zrušení registrace a vymazání mých záznamů z databáze, aby nebylo možné automaticky strhávat poplatky za VIP členství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2018 10:55, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.6.2018 15:51, před 7 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.6.2018 19:58, před 7 lety


Petr Říha

Žádám dTest o možnost doplnění mailové adresy, na kterou je na stránkách ACADEMIC SINGLES, jako neveřejného/referenčního údaje.

Profil je registrován na mail (viz referenční údaj).

Ovšem tento údaj již dávno mají na zákaznickém servisu ACADEMIC SINGLES k dispozici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 16:44, před 7 lety

Na žádost spotřebitele jsme doplnili jeho e-mailovou adresu jako referenční údaj.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2018 14:18, před 7 lety

ID: 170436211


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 12/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.7.2018 22:35, před 7 lety


Petr Říha

Dobrý den,

Vaše jednání se dalo očekávat. Argumentace pozdním zasláním výpovědi VIP členství a odkazování na Všeobecné obchodní podmínky. Místo vstřícného kroku pouze standardní fráze. Vaše internetové stránky jsou nepřehledné a informace, které zmiňujete, nebyly k dispozici. Opět jsme u toho automatického obnovení. Něco takového v době ověřování minimálně dvěma způsoby z důvodu maximální bezpečnosti, je nekorektní a vychytralé.

Tvrzení proti tvrzení, automatické prodloužení, Všeobecné obchodní podmínky. Zklamáním je, že nespokojený klient v tomto případě nemá žádné nástroje, jak dostat peníze zpět.

Doufám, že se ostatní registrovaní uživatelé poučí a nebudou na Vašich stránkách pořizovat VIP členství. Nic extra totiž za ty peníze nedostanou.


Již nikdy více. Sbohem
Petr Říha

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 11:30, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.