Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Mail poslaný na zákaznický servis ACADEMIC SINGLES...
Dobrý den,
v březnu jsem Vás důrazně žádal, abyste mi zrušili VIP členství a účet registrovaný na mail "pekelnik23@gmail.com". Požadované údaje jste měli k dispozici a očekával jsem, že registrace bude zrušena a nebudou mi nadále odečítány žádné poplatky. V březnu 2018 jsem Vám také psal, že odkaz na formulář pro zrušení VIP členství nebyl přístupný, tak jsem poslal mail, na který jste reagovali s velkým zpožděním. Bylo mi oznámeno, že jsem reagoval pozdě a žádost o zrušení VIP členství nebyla vyřízena a peníze jste mi nevrátili. Odůvodněním bylo, že dle VOP je vše v pořádku. Způsob, jakým chcete po svých klientech, aby zrušili VIP členství je nekorektní, ostatní seznamovací portály to mají řešené daleko lépe a klient má přehled o tom, kolik zaplatil, na jak dlouho to má a co musí udělat proto, aby nedošlo k automatickému prodloužení. Očekával jsem, že se dohodneme na vrácení alespoň poloviny poplatku. Já jsem udělal chybu, Vy ovšem také, protože způsob zrušení či ukončení VIP členství je nekorektní a netransparentní. Ve Vašem jednání a přístupu ke klientovi je jasně patrné, že o lidi Vám nejde a chcete z nich pouze tahat peníze.
O to víc jsem zděšený tím, že mi dnes byla opět odečtena částka 2.247,- Kč.
V březnu jsem Vás žádal, abyste mi zrušili účet. Nechtěl jsem a ani nechci využívat Vaše "služby". Tímto Vás žádám znovu, abyste mi zrušili VIP členství, zrušili registraci a vrátili mi peníze. V tomto případě jste již velmi dlouho informováni, že nestojím o Vaše služby.
Považuji tedy odečtení částky z mého účtu za nekorektní a budu se bránit všemi dostupnými prostředky... Postoupím tento mail na portál www.vasestiznosti.cz a s právníky projednám možnosti, jak dostat zpět peníze odečtené jak v březnu, tak i v červnu roku 2018.
ŽÁDÁM TÍMTO NEJEN O VRÁCENÍ PENĚZ, ALE TAKÉ O ZRUŠENÍ REGISTRACE. NECHCI SE PŘIHLAŠOVAT NA VAŠE STRÁNKY, ODSTRAŇTE TEDY MÉ ZÁZNAMY Z DATABÁZE A POŠLETE MI MAIL S POTVRZENÍM, ŽE SE TAK SKUTEČNĚ STALO.
Děkuji za pochopení a prosím o brzkou reakci.
S pozdravem
Petr Ř.
Seznamka, www.academicsingles.cz, automatické prodlužování a strhávání poplatku z účtu bez možnosti cokoliv odmítnout či potvrdit.
Vrácení poplatku za VIP členství v 6/2018 ve výši 2.247,- Kč. Zrušení registrace a vymazání mých záznamů z databáze, aby nebylo možné automaticky strhávat poplatky za VIP členství.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘),
děkujeme Vám.
Žádám dTest o možnost doplnění mailové adresy, na kterou je na stránkách ACADEMIC SINGLES, jako neveřejného/referenčního údaje.
Profil je registrován na mail (viz referenční údaj).
Ovšem tento údaj již dávno mají na zákaznickém servisu ACADEMIC SINGLES k dispozici.
Na žádost spotřebitele jsme doplnili jeho e-mailovou adresu jako referenční údaj.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj reagovat.
ID: 170436211
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 12/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
Vaše jednání se dalo očekávat. Argumentace pozdním zasláním výpovědi VIP členství a odkazování na Všeobecné obchodní podmínky. Místo vstřícného kroku pouze standardní fráze. Vaše internetové stránky jsou nepřehledné a informace, které zmiňujete, nebyly k dispozici. Opět jsme u toho automatického obnovení. Něco takového v době ověřování minimálně dvěma způsoby z důvodu maximální bezpečnosti, je nekorektní a vychytralé.
Tvrzení proti tvrzení, automatické prodloužení, Všeobecné obchodní podmínky. Zklamáním je, že nespokojený klient v tomto případě nemá žádné nástroje, jak dostat peníze zpět.
Doufám, že se ostatní registrovaní uživatelé poučí a nebudou na Vašich stránkách pořizovat VIP členství. Nic extra totiž za ty peníze nedostanou.
Již nikdy více. Sbohem
Petr Říha
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.