Společnost


AXA pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24198Neplnění denní dávky v nemoci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2018, před 7 lety

Petr Blaha

Znění stížnosti

Dobrý den ,
měl jsem u této pojištovny životní pojištění se sjednanou denní dávkou v případě nemoci ve výši 500 Kč na den od 29. dne pr. neschopnosti.
V září tohoto roku jsem podstoupil operaci tř. kýly . Po půl roce mi napsali , že na dávky nemám nárok , protože před asi 10 lety jsem tuto operaci již absolvoval. Nevím , jestli je to z jejich strany oprávněný závěr nebo ne.
V době této neschopnosti jsem byl ještě na vyšetření karpálních tunelů na rukou , kde mi byla doporučena operace, tu jsem ale odložil na neurčito.
To mi zamítli také s odůvodněním, že na tomto vyšetření jsem už byl také před uzavřením pojistky .
Toto pojištění jsem u nich platil asi 8 let a to 1000 Kč měsíčně, takže jsem zaplatil asi 96 000 Kč a zbytečně.
Cítím se podveden a prosím o radu , jestli byl jejich postup v pořádku nebo ne.
Děkuji za Váš čas.
S pozdravem Petr Blaha


Požadované řešení

plnění smlouvy .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2018 10:25, před 7 lety

V daném případě bude záležet, jaké pojistné podmínky byly ujednány. V pojistných podmínkách jsou upraveny práva a povinnosti smluvních stran. Bývají zde zpravidla také vymezeny výluky z pojištění tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Pokud je právo na pojistné plnění zamítnuto, může spotřebitel požádat o zdůvodnění tohoto zamítnutí. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě.

Nepodaří-li se ani po uplatnění reklamace spor vyřešit, má spotřebitel možnost se obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 22:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.