Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tomáš Vavera majitel firmy - Klempířství pokrývačství Hradec Králové dostal zakázku, aby demontoval starou a následně položil novou střechu na řadovou garáž v ulici Fráni Šrámka v Hradci Králové.
Při předání nové střechy dne 30.7.2013 dostal za materiál a práci řádně zaplaceno s tím,že když budou zjištěny závady,tak je ihned opraví.
Kvalitu jeho práce prověřil první déšť...do garáže zatéká.Byl se na střechu a vnitřek garáže podívat - závadu uznal a slíbil,že ji druhý den opraví.Bohužel zůstalo jen u opakovaných telefonických slibů.....
Od prosince 2013 nebere telefon. Každý den jsem mu tedy psala email a SMS, aby střechu opravil. Zareagoval,až ve čtvrtek - 9.1.2014 kdy napsal email cituji:
"Jsem v Belgii.Jezdim sem každý rok pracovat na zimu.Jak přijedu,tak se ozvu."
Den na to v pátek - 10.1.2014 seděl v baru v Hradci Králové. Když jsem ho na tuto skutečnost, že není v Belgii, ale v Hradci Králové SMS upozornila, napsal mi 14.1.2014 email cituji:" Jsem pracovne v belgii. Na víkendy jezdim domu a co o víkendech dělám vám může být ukradený."
Napsala jsem 15.1.2014 Tomáši Vaverovi, že nepřistupuji na žádný další jeho slib a požaduji, aby střechu opravil o nejbližším víkendu, když jak tvrdí jezdí z Belgie na víkendy domů. A pokud si na opravu netroufá, že najdu jiného řemeslníka a on jen opravu zaplatí.
Na moji nabídku řešení opravy střechy na garáži, kterou jsem mu posílala takřka každý den emailem a SMS Tomáš Vavera nereagoval.
8.2. jsem mu tedy napsala email, že je pro něj zřejmě těžké rozhodnout se mezi nabízenými variantami opravy střechy a tak rozhodnu za něj. Cituji: - "Střechu na garáži opraví jiný řemeslník a vy opravu zaplatíte. Souhlasíte?"
Do dnes to jest do 4.3.2014 mi Tomáš Vavera na žádnou z variant opravy střechy na garáži neodpověděl ačkoli mu posílám email a SMS takřka každý den.
Demontáž střešní Eternitové krytiny na garáži. Montáž střešní krytiny Cembrit včetně materiálů a dopravy. Výroba a montáž plechových krycích lišt
Trvám na tom, aby Tomáš Vavera střechu opravil a nebo její opravu zaplatil
|
Tweet |
Pokud je uzavřena smlouva o dílo a je-li dílo provedeno vadně, je zhotovitel povinný ve lhůtě 30 dnů reklamaci vyřídit. Pokud se tak nestane, dochází tak k porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele a spotřebitel může podat podnět České obchodní inspekci. Zároveň, pokud špatně provedená práce působí další škodu - pokud např. zatýká, může sám spotřebitel sjednat nápravu a částku následně vymáhat po zhotoviteli společně s dalšími náklady na reklamaci a náhradou škody způsobenou špatně provedeným dílem.
Bohužel se subjekt Tomáš Vavera rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.