Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dne 12.6. byl doručovaný balík uložen do ParcelShopu v Ostravě-Porubě (Bohemia, BETTACOMP). Z osobních důvodu balík musel vyzvednout přítel, ale nehledě na to, že přítel předložil doklad totožností (OP), zaměstnanec BETTACOMP odmítnul vydání balíku. Tímto způsobil zbytečné komplikace, časovou ztrátu a zklamaní z využívaní služby PPL.
Chci podotknout, že problém, spojený z vydáním balíků v BETTACOMP, nestal se poprvé a proto žádám aby dotyčný zaměstnanec byl řádně informován o pravidlech poskytování služby PPL zejména o pravidlech vydání balíku, včetně základních norem slušností a péči o klienta.
Děkuji,
S pozdravem
ParcelShop Ostrava-Poruba
informování popř. školení zaměstnanců výdejních míst o pravidlech poskytování služby PPL zejména o pravidlech vydání balíku, včetně základních norem slušností a péči o klienta.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti: Zasílatel zajistí doručení zásilky příjemci v místě uvedené na etiketě zásilky jako adresa příjemce, přičemž zásilka je doručena předáním osobě, která prokáže svou totožnost a u níž nejsou pochybnosti o její
příslušnosti k příjemci. (kromě zásilek do zahraničí)
Podmínky předání zásilky jsou následující:
a) potvrzení převzetí zásilky osobou dle první věty tohoto odstavce podpisem
do přenosného elektronického skenovacího zařízení, popř. na
dokladu zasílatelem k tomuto účelu určeném,
b) v rámci služby Dokumenty zpět je vedle podmínky uvedené výše pod
písm. a) tohoto odstavce podmínkou předání zásilky příjemci rovněž potvrzení
dokumentů předaných příkazcem zasílateli společně se zásilkou
osobou, která je s ohledem na povahu těchto dokumentů oprávněna
jménem nebo v zastoupení příjemce požadovaným způsobem potvrdit
(tato podmínka se považuje za splněnou, pokud oprávněná osoba
příjemce potvrdí na dokladu zasílatelem k tomu určeném, že k jejímu
splnění došlo),
c) v rámci doručení dobírkové zásilky je vedle podmínky uvedené výše
pod písm. a) tohoto odstavce podmínkou předání zásilky příjemci rovněž
zaplacení příslušné dobírkové částky příjemcem,
d) pokud je místem doručení zásilky Parcelshop, může být předání zásilky
příjemci v případech specifikovaných na internetových stránkách
zasílatele podmíněno také identifikací příjemce prostřednictvím zadání
kódu PIN.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.