Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#2421Arogantní jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2014, před 11 lety

Jiřina Matějčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám problém měla jsem finanční problémy a tak jsem se dostal do prodlení u svých 3 paušálu. Částka se vyšplhala celkově k 15000kč a tmobile předal zakázku MBA finance, u které mi povolili jen 3 splátky. První jsem zaplatila vpořádku, na druhou jsem neměla, po té mi volala pí z té firmy a řekla mi že už to na splátky nelze i když mi došel dopis že to ještě na splátky jde, uhradila jsem co jsem mohla a ted mi zbívá 7200kč uhradit a a chtěla jsem to ještě na 2 splátky a paní mi řekla že to nede a že to musím do 20.3.2014 doplatit celé, jinak mě navštíví nějaký jejich inspektor v místě bydliště.

Děkuji


Produkt

Neochota a výhružky


Požadované řešení

Jen jestli by to nešlo splatit na více splátek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2014 22:31, před 11 lety

Splátkový kalendář je sjednáván v rámci dohody a lze v něm i sjednat, že pokud nebude plněno, bude splatná celá pohledávka. Inspektor společnosti není úřední osobou a tudíž nemá žádné pravomoci ( bez Vašeho svolení nesmí vejít k Vám do bytu nebo Vám prohlížet věci či žádat jakékoli osobní údaje). Není soudním exekutorem, k tomu, aby mohla být pohledávka exekučním titulem je třeba, aby společnost měla správní nebo soudní rozhodnutí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 09:32, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.