Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dnes 13.6. mi dopoledne přišla sms s oznámením, že mi mezi 13 a 15 hodinou bude doručený balíček na dobírku z Tchiba. V uvedeném čase jsem čekala doma, ale balíček mi nebyl doručen. Na volání tel. čísla v sms mi telefon nikdo nezvedal. Nemůžu opakovaně čekat v rozmezí 3 hodin na doručení. Toto se mi stalo již po druhé a firma Geis není spolehlivá. Zřejmě špatná organizace nebo málo motivovaní zaměstnanci. Bylo by vhodné se za tuto chybu omluvit nebo nějak nahradit ušlý čas. Co navrhujete?
Tchibo, balíček na dobírku 349 Kč, číslo balíčku 01045697495
Zboží dodat v max časovém rozpětí půl hodiny, čas si určím po domluvě sama, aby mi vyhovoval.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.