Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zdvořilým přístupem se toto již snad řešit nedá...
Před již delším časem jsem si nechala zásilky přeposílat z hlavní jihlavské pošty na poštu Erbenova, neboť bydlím kousek odtud. Musela jsem na hlavní poště proto vyplnit "lejstro" a poté mi prý všechny zásilky budou přeposílány na poštu Erbenova 4.
To, co se stalo dnes, už přesahuje vše...
Přišly mi dvě zásilky, jeden doporučený dopis na poštu Jihlava 1, kam jsem to již neměla mít uložené a druhá (balíček) na Erbenova 4 (na uložence jasně uvedeno), což je sice správně, ale na poště Erbenova 4 jsem se právě dozvěděla, že zásilka je uložena na poště Jihlava 1 !!!! Dělají si ze mě p***l ??? Po cestě domů jsem myslela, že někoho opravdu zavraždím !!! Tohle už není normální. Nejen, že na poště sedím jako idiot půl hodiny a když jim nefungujou ty slavné "pípáky", které někdo chytrý vymyslel a napakoval se na nich, tak je odtud člověk za 5 minut pryč...světe div se.
Nemám pro toto už opravdu slov. Co mi k tomu můžete říci?? Bude toto vůbec někdo řešit.
Horáková Monika, Jihlava
Ráda bych věděla, jak toto chcete řešit...
|
Tweet |
Pokud společnost nabízí možnost přeposílání zásilky na jinou pobočku, může tuto službu spotřebitel využít. Pokud tato služba není funkční, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv pobočce pošty. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman