Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#24218Neustále nefunkční služby (Praha 2)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2018, před 7 lety

Linda Linhartová

Znění stížnosti

Už zhruba od listopadu máme internet od UPC a začalo to tím, že prvni člověk co nám přijel internet zapojit neměl na práci dostatečné nářadí, druzí přijeli. týden potom, a ti nám internet zapojili špatně, úplně do jiné krabičky v baráku, tak přijeli až po týdnu znovu, již třetí. návštěva,a zapojili to konečně správně, penize za práci si samozřejmě zaúčtovali. I přesto jsme u UPC zůstali, protože to tak zhruba 3 měsíce fungovalo bez problémů , ale teď co jsou každodenní dlouhodobé výpadky už nám opravdu dochází trpělivost. Prosim tedy o info, jak budete tuto situaci dále řešit ,jelikož odmítáme platit plnou částku za služby, které jsou neustále nefunkční.
Děkuji za kladné vyřízení.


Požadované řešení

Snížení placené částky za internet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2018 14:04, před 7 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.7.2018 14:41, před 7 lety

Klientka bohužel neposkytla číslo smlouvy a na jméno uvedené ve stížnosti žádnou smlouvu neevidujeme.
Prosíme o přesnější identifikaci klientky, děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2018 08:51, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.8.2018 19:47, před 6 lety


Linda Linhartová

Hodnocení: