Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už zhruba od listopadu máme internet od UPC a začalo to tím, že prvni člověk co nám přijel internet zapojit neměl na práci dostatečné nářadí, druzí přijeli. týden potom, a ti nám internet zapojili špatně, úplně do jiné krabičky v baráku, tak přijeli až po týdnu znovu, již třetí. návštěva,a zapojili to konečně správně, penize za práci si samozřejmě zaúčtovali. I přesto jsme u UPC zůstali, protože to tak zhruba 3 měsíce fungovalo bez problémů , ale teď co jsou každodenní dlouhodobé výpadky už nám opravdu dochází trpělivost. Prosim tedy o info, jak budete tuto situaci dále řešit ,jelikož odmítáme platit plnou částku za služby, které jsou neustále nefunkční.
Děkuji za kladné vyřízení.
Snížení placené částky za internet.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Klientka bohužel neposkytla číslo smlouvy a na jméno uvedené ve stížnosti žádnou smlouvu neevidujeme.
Prosíme o přesnější identifikaci klientky, děkujeme.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: