Společnost


Josef Pakantl

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24219Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2018, před 7 lety

Janette Jungwirthová

Znění stížnosti

V prosinci 2017 jsem zakoupila hračku BABY BORN SPRCHA.Během měsíce přestala fungovat.Kontaktovala jsem prodejce,nereagoval.Napsala email,nereagoval.Stránky byli dlouho nedostupné a slibovali vylepšení.Po půl roce ukončili provoz a odkazují na maxíkovi hračky.Ty se vyjádřili,že stím nemají nic společného a jsem několikátá co se na ně otáčím.Nevím si rady,kde a jakým způsobem mám hračku vyreklamovat.Prosím o pomoc.
Moc děkuji a přeji všem krásné dny a víc štěstí při výběru prodejce.


Produkt

Baby Born sprcha,výrobce Zapf Creation


Požadované řešení

Ráda bych reklamaci dovedla do zdarného konce.Opravou nebo výměnou zboží.Popřípadě vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 14:32, před 6 lety

Dle informacích uvedených v živnostenském rejstříku (https://1url.cz/pMtLs), zaniklo podnikateli živnostenské oprávnění dne 19.02.2018. I po zániku živnostenského oprávnění musí ale osoba dříve provozující živnost vypořádat případné závazky (např. právě vyřídit reklamaci). Za tím účelem má podnikatel v § 31 odst. 16 zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, vymezenou povinnost nejpozději ke dni ukončení činnosti v provozovně oznámit živnostenskému úřadu, na jaké adrese lze vypořádat jeho případné závazky. Podnikatel je povinen ohlásit i každou změnu této adresy po dobu 4 let ode dne ukončení činnosti v provozovně. Doporučujeme si tedy u příslušného živnostenského úřadu ověřit adresu pro vypořádání závazků a na ni uplatnit reklamaci, což lze učinit písemně spolu se zasláním zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 08:59, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.