Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#24220Nedoručení balíku v předem poštou avizovaném termínu -již po několikáté

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2018, před 7 lety

Alexander Kuba

Znění stížnosti

Znovu, a myslím potřetí, podávám stížnost na tuto státní instituci dotřovanou mými daněmi.
Včera tj, úterý 12.6.2018, mi došly dvě (???) stejné smsky : Dne 13.6.2018 vám bude doručen balík v době od 8-14 hodin.Je 18,00 a balík nikde. Celý den sedím doma, nemohu pracovat a utíkají mi peníze. Naša drahá a předražená pošta není schopna splnit to za co ji tak tvrdě platíme. Stalo se to již několikrát a opravdu mě to přivádí na myšlenku, zda tatto instituce je cikus, nebo vlastně co to je. Kdyby tak pracovaly všechny firmy , dávno bychom již umřeli hlady.
Prosím a žádám někoho o nápravu. Šanci k nápravě chyby dostala tato instituce již poněkolikáte a vůbec nic se neděje. Nevím jak v této chvíli zachovat klidnou mysl a zůstat slušným člověkem.
Opravdu mne to přivádí k myšlence, že si ze mne pošta dělá srandu a jíá ji za to platím.


Produkt

Zásilka DV0680000927C


Požadované řešení

Zrušit Českou poštu a přenechat tuto službu sokromým firmám!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 12:14, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.