Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.4. jsem si v obchodě parfemprotebe.cz objednal a ihned zaplatil 3 toaletní vody (různé značky po 1 ks), u všech bylo uvedeno dodání do 3 až 7 pracovních dnů. Prodejce mě necelý měsíc ujišťoval, že objednané zboží "již brzy" dorazí.
V jednom z emailů mě upozornil, že jedna z toaletních vod v zásilce chybí (což se také později prokázalo). Bylo mi nabídnuto doposlání zboží nebo vrácení peněz, zvolil jsem doposlání zboží (26.4.). Dne 12.5. jsem se ptal na stav chybějící toaletní vody. Dne 14.5. jsem dostal odpověď, že museli toaletní vodu reklamovat u dodavatele "Untitled Spreadsheet" (?) a opět mi bylo navrženo vrácení peněz (které jsem opět odmítl).
Chybějící toaletní vodu prodejce doposud nedodal, na mé zprávy (z 14.5. a 3.6.) nereaguje, danou toaletní vodu přitom stále nabízí na stránkách svého obchodu s dodací dobou 3-7 pracovních dní, ovšem za cenu o 100 Kč vyšší:
http://www.parfemprotebe.cz/products/david-beckham-david-beckham-homme-edt-man-75ml
Toaletní voda David Beckham Homme pánská 75 ml
Dodání zbylého objednaného zboží.
|
Tweet |
Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Na základě žádosti spotřebitele na něj přeřazujeme stížnost, aby mohl přidat závěrečný komentář a stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Sdružení dTest pravděpodobně na pana Kristiána Turzu (vedoucí parfumerie) zapůsobilo. Dne 21.6. mi osobně volal, omluvil se a slíbil, že následující den zboží odešle.
Dne 2.7. společnost GLS zbývající toaletní vodu doručila. Děkuji tímto dTestu za pomoc a panu Turzovi za dodání veškerého objednaného zboží.