Společnost


WOTASO k.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24225Prodejce odmítá dodat veškeré objednané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2018, před 7 lety

Vladimír Šeděnka

Znění stížnosti

Dne 6.4. jsem si v obchodě parfemprotebe.cz objednal a ihned zaplatil 3 toaletní vody (různé značky po 1 ks), u všech bylo uvedeno dodání do 3 až 7 pracovních dnů. Prodejce mě necelý měsíc ujišťoval, že objednané zboží "již brzy" dorazí.
V jednom z emailů mě upozornil, že jedna z toaletních vod v zásilce chybí (což se také později prokázalo). Bylo mi nabídnuto doposlání zboží nebo vrácení peněz, zvolil jsem doposlání zboží (26.4.). Dne 12.5. jsem se ptal na stav chybějící toaletní vody. Dne 14.5. jsem dostal odpověď, že museli toaletní vodu reklamovat u dodavatele "Untitled Spreadsheet" (?) a opět mi bylo navrženo vrácení peněz (které jsem opět odmítl).
Chybějící toaletní vodu prodejce doposud nedodal, na mé zprávy (z 14.5. a 3.6.) nereaguje, danou toaletní vodu přitom stále nabízí na stránkách svého obchodu s dodací dobou 3-7 pracovních dní, ovšem za cenu o 100 Kč vyšší:
http://www.parfemprotebe.cz/products/david-beckham-david-beckham-homme-edt-man-75ml


Produkt

Toaletní voda David Beckham Homme pánská 75 ml


Požadované řešení

Dodání zbylého objednaného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2018 12:30, před 7 lety

Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 11:29, před 7 lety

Na základě žádosti spotřebitele na něj přeřazujeme stížnost, aby mohl přidat závěrečný komentář a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.7.2018 23:49, před 7 lety


Vladimír Šeděnka

Hodnocení:

Komentář: Sdružení dTest pravděpodobně na pana Kristiána Turzu (vedoucí parfumerie) zapůsobilo. Dne 21.6. mi osobně volal, omluvil se a slíbil, že následující den zboží odešle.
Dne 2.7. společnost GLS zbývající toaletní vodu doručila. Děkuji tímto dTestu za pomoc a panu Turzovi za dodání veškerého objednaného zboží.