Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobre odpoledne, eskalovala jsem na společnost strzeni poplatku za údajně VIP členství na 3mesice, ke kterému došlo bez mého vedomi s okamžitým požadavkem navracení peněz a vymazání mých osobních údajů z databází. Preposlali mi několik mailu, jak vypoved neni akceptovatelna přes email atd., z čímž jsem vyjádřila nesouhlas. Domnívám se, ze jejich jednani neni v souladu s GDPR, platnou legislativou ČR a dochází zde ke klamání spotřebitele s následnou financni škodou.
Be2
Vymazání osobních údajů z databází firmy a vracení penez
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitelka vyzve, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 172234622
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti opakovaně kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Dobre odpoledne, reagují na odpoved be2 - zákaznické centrum se me snažilo přesvědčit, ze vypoved smlouvy je treba učinit na jejich formatu, jinak je neplatné.
Zcela Jiste nedoslo ke správnému seznámeni s obchodními podmínkami, o čemž vypovídá i velké množství shodne poškozených klientu a zadám uhradit platbu nazpět. Firma be2 dokonce nezákonné požadovala detaily týkající se mých osobních údajů a platebních karet pod hlavičkou vyřešení reklamace a me stížnosti.
Rovněž Dekuji za radu a obrátím se i na mezinárodní doporučený server, aby došlo k prošetření podnikání tohoto subjektu, kde jejich české reklamacni středisko/ kontakt vyhodnotilo stížnost a reklamaci jako nedorucitelne a reakce byla až v návaznosti na eskalovanou stížnost/reklamaci přes jejich nemecky kontakt. Domnívám se, ze je tedy porušen fakt, ze má existovat kontaktní osoba zodpovědná za provozovnu a kontakt v dane zemi, což zde splněno neni.
S pozdravem Lenka Pesatova
ID: 172234622
Dobrý den.
V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a/ anebo Všeobecných obchodních podmínek be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.