Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#24246Stížnost na postup České pošty při vyřizování zásilky s dodejkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2018, před 7 lety

Zbyněk Pošmura

Znění stížnosti

Dobrý den,

využívám služby PostServis - Dopis Online.

Dopisy zasíláme všechny doporučeně s dodejkou. Služby mi Česká Pošta pravidelně fakturuje.

Bohužel dodejka běžným způsobem občas nedorazí, až teprve po reklamaci navíc s arogantním přípisem České pošty, že reklamace je nedůvodná, protože dodejka byla odeslána a druhopis dodán.

Poslední reklamace, kterou jsem podával dopadla tak, že Česká pošta poslala email s vyjádřením, že reklamace je nedůvodná a že druhopis dodejky byl dodán. To ovšem není pravda. Druhopis dodejky nikdy nedorazil ani emailem ani v papírové formě.

Stav zasílání doporučených zásilek s dodejkou je již cca půl roku katastrofální. Česká pošta dodejky nedoručuje, ale jejich zásilku s dodejkou nám fakturuje. Reklamace nejsou uznávány i když jsou zřejmě důvodné, protože jinak by se takový stav neopakoval již delší dobu a Česká pošta by mi nemusela vystavovat druhopisy dodejek.

V minulosti, jsem již podával stížnost, ale uvedený stav se nezměnil. Česká pošta argumentuje tím, že situace u uvedeného adresáta je obtížná. Nemá ovšem problém si ode mne za nefunkční službu vybrat peníze.

Vzhledem k tomu, že i nadále dodejky od České pošty s.p. neodstávám, ale jsou mi fakturovány, je naopak zřejmě, že chyba je stále na straně České pošty s.p. a že do dnešního dne k žádné pozitivní změně nedošlo!


Produkt

RR2596039492F, reklamace č 18078911


Požadované řešení

- Prosím kontrolu činnosti poštovní doručovatelky u adresáta a chování adresáta při přebírání doporučená zásilky.
- Pokud není možné využívat možnosti dodejek při službě Dopis Online, žádám o vrácení fakturované částky za tuto službu a úpravu webové aplikace, kde nebude možné tuto službu zadat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 12:45, před 6 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana, na kterého je možné se obrátit v případě nespokojenosti s vyřízením reklamace: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Spotřebitel má rovněž možnost podat námitku proti vyřízení reklamace Českému telekomunikačnímu úřadu (více bod 3 zde: https://www.ctu.cz/postovni-sluzby/prava-povinnosti-uzivatelu)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.