Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
využívám služby PostServis - Dopis Online.
Dopisy zasíláme všechny doporučeně s dodejkou. Služby mi Česká Pošta pravidelně fakturuje.
Bohužel dodejka běžným způsobem občas nedorazí, až teprve po reklamaci navíc s arogantním přípisem České pošty, že reklamace je nedůvodná, protože dodejka byla odeslána a druhopis dodán.
Poslední reklamace, kterou jsem podával dopadla tak, že Česká pošta poslala email s vyjádřením, že reklamace je nedůvodná a že druhopis dodejky byl dodán. To ovšem není pravda. Druhopis dodejky nikdy nedorazil ani emailem ani v papírové formě.
Stav zasílání doporučených zásilek s dodejkou je již cca půl roku katastrofální. Česká pošta dodejky nedoručuje, ale jejich zásilku s dodejkou nám fakturuje. Reklamace nejsou uznávány i když jsou zřejmě důvodné, protože jinak by se takový stav neopakoval již delší dobu a Česká pošta by mi nemusela vystavovat druhopisy dodejek.
V minulosti, jsem již podával stížnost, ale uvedený stav se nezměnil. Česká pošta argumentuje tím, že situace u uvedeného adresáta je obtížná. Nemá ovšem problém si ode mne za nefunkční službu vybrat peníze.
Vzhledem k tomu, že i nadále dodejky od České pošty s.p. neodstávám, ale jsou mi fakturovány, je naopak zřejmě, že chyba je stále na straně České pošty s.p. a že do dnešního dne k žádné pozitivní změně nedošlo!
RR2596039492F, reklamace č 18078911
- Prosím kontrolu činnosti poštovní doručovatelky u adresáta a chování adresáta při přebírání doporučená zásilky.
- Pokud není možné využívat možnosti dodejek při službě Dopis Online, žádám o vrácení fakturované částky za tuto službu a úpravu webové aplikace, kde nebude možné tuto službu zadat.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana, na kterého je možné se obrátit v případě nespokojenosti s vyřízením reklamace: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman
Spotřebitel má rovněž možnost podat námitku proti vyřízení reklamace Českému telekomunikačnímu úřadu (více bod 3 zde: https://www.ctu.cz/postovni-sluzby/prava-povinnosti-uzivatelu)