Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po telefonátu ze strany společnosti jsem souhlasila se zasláním zásilky s přípravkem na posílení kloubů. Za tento přípravek jsem řádně zaplatila prostřednictvím přiložené složenky.Žádné další zboží jsem neobjednala. Po obdržení první neobjednané zásilky s dalšími preparáty jsem této společnosti napsala dopis s žádostí o ukončení zasílání neobjednaného zboží a vymazání mých osobních údajů z jejich evidence - doporučený dopis dne 31. 5. 2018. Přesto mi dne 8. 6. 2018 přišla další zásilka, kterou opět posílám zpět. Za doporučené zásilky této společnosti jsem již zaplatila 104,- Kč.
Potravní doplňky zaměřené na různé zdravotní problémy - např. ArthroPrim Rapid
Žádám o okamžité ukončení zasílání nevyžádaných produktů firmy Helvetia Apotheke a vymazání mých osobních údajů z jejich evidence. K nakládání s mými údaji jsem nedala souhlas.
|
Tweet |
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Zaslala-li společnost spotřebitelce zboží i poté, co spotřebitelka smlouvu vypověděla, jedná se o neobjednané plnění dle ustanovení § 1838 občanského zákoníku. V takovém případě nemusí spotřebitelka na své náklady společnosti nic vracet a hledí se na ní jako na poctivého držitele.
Praha, dne 20.06.2018
Vaše zákaznické číslo: 8843560
Produkt: 2300 ArthroPrim Rapid
Vážená paní Burešová,
dovolte, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu 2300 ArthroPrim Rapid.
Před časem jste byl/a kontaktován/a naším externím telemarketingovým partnerem, od kterého jste dostal/a nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělil/a svou adresu, na kterou má k zasílání docházet. Tím byla Vaše adresa zanesena do databáze, a v tom okamžiku jste se stal/a naším zákazníkem.
V hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného doplňku stravy.
U Vámi vybraného produktu odborníci doporučují užívání alespoň po dobu 3 měsíců, aby to mělo správný efekt. Proto jste během hovoru dostal/a informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek.
V hovoru tedy muselo zaznít, že pokud od Vás do 7 dnů po přijetí zásilky nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější.
Viz také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky .
Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.
Mimo to je možné odběr nastavit dle Vašeho přání, s delším intervalem, s vyšším množstvím se slevou, na dobírku. Stačí nás jen kontaktovat na tel. čísle 234 099 888 v pracovní dny od 8 do 17 hodin.
Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.
Zrušení pravidelného odběru jsme provedli ke dni 4. 6. 2018, kdy nám přišel Váš dopis spolu se zásilkou, nicméně 27. 5. 2018 byla další pravidelná rozesílka, po stornu a vymazání Vašich údajů z aktivní zákaznické databáze, tedy žádná další odeslána nebyla! Pokud byste zavolala mohla se situace vyřešit minutovým telefonátem. Potvrzení o vymazání z databáze zasíláme v příloze.
Doufáme, že jsme Vám celou skutečnost objasnili a věříme, že Vaši záležitost dořešíme k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.