Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2425Platba vyšší ceny za poslání balíků!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2014, před 11 lety

Marek Klíma

Znění stížnosti

Po delší době jsem posílal balíčky na poště v Měšicích Praha východ. I když jsem si zjistil přes internet v ceníku české pošty kolik by měli stát tak jsem platil o dost vyšší cenu. Balík asi 70x50x20cm, 1,415kg.a udané ceně 500kč.hodnoty, měl cenný balík stát 73kč., mě stál 101kč. a druhý asi 100x60x60cm., 5,280kg. a udané ceně 1500kč.hodnoty měl stát 100kč., mě stál 116kč. Paní u přepážky jsem řekl že to chci poslat jako cenný balík a mě bylo řečeno že tato služba už neexistuje. Doma jsem opět koukal na ceník a službu cenný balík jsem tam našel, tak nevím jestli nejsou placený z obratu, nebo je to politika české pošty, ale vůbec se mi to nezamlouvá. M.Klíma


Požadované řešení

Jestli to nebyl úmysl, tak proškolení zaměstnanců. Nejlepší řešení by byla pořádná konkurence.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 11:41, před 11 lety

V případě, že je deklarována určitá cena, měla by být tak i zákazníkovi účtována, popřípadě zdůvodněna její změna. Zároveň, pokud je nabízena určitá služba, měl by její poskytovatel řádně zdůvodnit její odepření zákazníkovi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 18:48, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 18:48, před 11 lety


Marek Klíma

Hodnocení: