Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po delší době jsem posílal balíčky na poště v Měšicích Praha východ. I když jsem si zjistil přes internet v ceníku české pošty kolik by měli stát tak jsem platil o dost vyšší cenu. Balík asi 70x50x20cm, 1,415kg.a udané ceně 500kč.hodnoty, měl cenný balík stát 73kč., mě stál 101kč. a druhý asi 100x60x60cm., 5,280kg. a udané ceně 1500kč.hodnoty měl stát 100kč., mě stál 116kč. Paní u přepážky jsem řekl že to chci poslat jako cenný balík a mě bylo řečeno že tato služba už neexistuje. Doma jsem opět koukal na ceník a službu cenný balík jsem tam našel, tak nevím jestli nejsou placený z obratu, nebo je to politika české pošty, ale vůbec se mi to nezamlouvá. M.Klíma
Jestli to nebyl úmysl, tak proškolení zaměstnanců. Nejlepší řešení by byla pořádná konkurence.
|
Tweet |
V případě, že je deklarována určitá cena, měla by být tak i zákazníkovi účtována, popřípadě zdůvodněna její změna. Zároveň, pokud je nabízena určitá služba, měl by její poskytovatel řádně zdůvodnit její odepření zákazníkovi.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: