Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň,
v januari sme zalozili kamarátke profil na stranke Be2 , ani sme si neboli vedomé, že sme platili nejaký poplatok za registráciu-premiové členstvo. Minulý mesiac som zaregistrovala že sú z účtu sťahované poplatky dvaktrát 89,70 eoro, tak som banke nariadnila spornú transakciu nakoľko som si vobec nebola vedomá odkiaľ mi poplatky stahujú,dokonca ani meno spoločnosti Be2 nebolo uplne totožnné s údajom na bankových výpisoch takže po dlhom premýšlaní mi napadlo ked som videla na výpisoch "be s nejakým krížikom" mi napadla táto spoločnosť.
Medzičasom bola emailova adresa ktorá služila ako prihlasovacie meno, pre zneužitie zrušená a účet na be2 stranke nebol využívaný. Kontaktovala som mailami aj faxom spoločnost Be2 o zrušení členstva, na čo mi spoločnosť v maili jasne potvrdila moju výpoveď členstva , prémiové členstvo vyprší dňa 21.8.2018, nebude už obnovené a žiadne ďalsie poplatky už neprebehnú.
Chcela som účet na stránke Be2 definitívne zrušiť, avšak po prihlásení mi vyskočial tabuľa s informáciou o ďalsom poplatku v hodnote 109 euro, preto som spoločnosť opat kontaktovala. Spoločnosť opať žiada zaplatenie čiastky 100,70 za členský poplatok s vyhážkou ak poplatky neuhradím budú to riečšiť cez externú agentúru zameranú na vymáhanie dlhov.
Spoločnosť mi z účtu bez upozornenia sťahovala nehorázne poplatky, ani služba ktorú kamarátka využila snaď len po dobu troch dní nezodpovedá takémuto vysokému poplatku . Nikdy som sa nestretla s takouto nehoráznosťou. Až teraz keď svoj problém riešim , vidím, že nie som jediná, ktorá ma so spomínanou spomočnosťou problém!!!
Žiadam o definitívne zrušenie clenstva a profilu vobec. Žiadam spoločnosť Be2 o návratenie všetkých poplatkov 2 x 89,70 euro a žiadam spoločnosť aby prestala odomňa vymáhať dašie poplatky.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitelka vyzve, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se Vy / Vaše kamarádka na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘),
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.