Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 14.6.2018 jsem očekávala balík, který mi měla doručit Vaše společnost. SMS zprávou mi bylo sděleno, že balík bude doručen do 10:00 hod. Nedočkala jsem se. V závěru jsem se dozvěděla, že mi kurýr tento již zaplacený balík nechal u sousedů před dveřmi. Zde jej mohl vzít kdokoliv kolemjdoucí. Přijde mi to značně neprofesionální a nemístné!
Vrácení peněz za dopravu. Připomenutí zaměstnancům co je to profesionální chování!
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat problém s nevhodným chováním zaměstnanců, popřípadě neplnění jejich pracovních povinností přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Dle obchodních podmínek zasílatel zajistí doručení zásilky příjemci v místě uvedeném na etiketě zásilky jako adresa příjemce, přičemž zásilka je doručena předáním
osobě, která prokáže svou totožnost a u níž nejsou pochybnosti o její
příslušnosti k příjemci. Doručení zásilky sousedovi jakožto alternativní způsob doručení, je možný, pouze pokud o to příjemce požádal.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.