Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24252Netaktnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2018, před 7 lety

Aneta Štůralová

Znění stížnosti

Dnes 14.6.2018 jsem očekávala balík, který mi měla doručit Vaše společnost. SMS zprávou mi bylo sděleno, že balík bude doručen do 10:00 hod. Nedočkala jsem se. V závěru jsem se dozvěděla, že mi kurýr tento již zaplacený balík nechal u sousedů před dveřmi. Zde jej mohl vzít kdokoliv kolemjdoucí. Přijde mi to značně neprofesionální a nemístné!


Požadované řešení

Vrácení peněz za dopravu. Připomenutí zaměstnancům co je to profesionální chování!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2018 11:35, před 7 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat problém s nevhodným chováním zaměstnanců, popřípadě neplnění jejich pracovních povinností přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Dle obchodních podmínek zasílatel zajistí doručení zásilky příjemci v místě uvedeném na etiketě zásilky jako adresa příjemce, přičemž zásilka je doručena předáním
osobě, která prokáže svou totožnost a u níž nejsou pochybnosti o její
příslušnosti k příjemci. Doručení zásilky sousedovi jakožto alternativní způsob doručení, je možný, pouze pokud o to příjemce požádal.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 23:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.