Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer,
prostřednictvím společnosti TICKETPORTAL jsem si zakoupil vstupenky na koncert LARY FABIAN v Kongresovém centru v Praze dne 13.6.2018 za částku 1990,-Kč. Pořadatelem koncertu byla výše uvedená společnost. Koncert byl reklamován na 2 hodiny. Koncert začal ve 20:15, se zpožděním 15 min, po odzpívání cca 6 písniček z důvodů špatného zvuku byla přestávka na opravu techniky, pak odzpívala asi 5 písniček a ve 22.hod. byl koncert ukončen. Z celého koncertu jsem velmi zklamán a chci se proto zeptat, zda-li mohu uplatňovat nárok na slevu vstupného cca 50% a v případě, že ano, po kom mohu tuto slevu uplatňovat. Děkuji za Vaši odpověď. Šedivý Zdeněk
dle mého názoru nebyl koncert a jeho technické zajištění vůbec připraveno.
sleva 50% ze vstupného
|
Tweet |
Služba poskytnutá za úplatu má mít ujednané vlastnosti. Pokud tomu tak není, má spotřebitel práva z vadného plnění. Pokud vadu nelze odstranit, je možné se domáhat přiměřené slevy.
Poskytovatel služby je podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Dále je povinen vydat písemné potvrzení o jejím uplatnění, rozhodnout o ní ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů, a vyřídit ji bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu ve smyslu § 24 odst. 7 písm. t), v) uvedeného zákona.
K samotnému nároku lze doporučit trvat na řádném vyřízení reklamace v souladu se zákonem a na vydání protokolu o jejím uplatnění a vyřízení. Přitom je důležité co nejpřesněji specifikovat nedostatky, které představení oproti avizované podobě mělo, a podle toho vyčíslit požadovanou slevu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.