Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24258Vysoká cena jízdenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2018, před 7 lety

Lenka Richterová

Znění stížnosti

Dne 14. 6. 2018 jsem v 7. 15 hodin na nádraží Frýdlant v Čechách kupovala na pokladně jízdenky pro 23 patnáctiletých žáků - trasa Frýdlant v Čechách - Dolánky (u Turnova) a zpět. Paní pokladní jsem požádala, aby mi navrhla, co by bylo nejvýhodnější. Obdržela jsem 4 skupinové jízdenky pro 5, 1 pro 3 v celkové hodnotě 2961. Na můj komentář, že je to vysoká cena, paní pokladní nijak nereagovala. Následně mě při cestě tam i zpět, t. j. dvě průvodčí vlaků upozornily, že jsem tu samou trasu mohla mít na jedné jízdence pro 5 osob o více než 300 korun levnější, pokud by mi daná pokladní nabídla Euro-Nisa-ticket. Chápu, že moje chyba byla, že jsem o této možnosti nevěděla, ale přesto se domnívám, že pokud jsem pokladní poprosila, aby mi dala nejvýhodnější variantu, měla to na pokladně udělat. Žáci takto naprosto zbytečně přišli o velkou částku peněz.


Produkt

Jízdenky vydané 14. 6. 08 v 7:14 a 7: 15 hodin, přepážka nádraží Frýdlant v Čechách


Požadované řešení

Vrácení peněz, které jsme zbytečně zaplatili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2018 10:13, před 7 lety

Společnost má povinnost informovat spotřebitele řádně o ceně cestovního dokladu, případně o způsobu jejího výpočtu, rovněž i o případných slevách na jízdném. Pokud by ze strany přepravce nebyla dodržena povinnost poskytnout řádné informace, bylo by možné uvažovat o právu na náhradu škody.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, má právo podat stížnost. Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude spotřebitelka písemně informována zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2018 16:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.