Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem a zaplatil koženou kabelku v ceně cca 60 $, za několik týdnů přišla sice kabelka, ale úplně jiná příšerná v ceně cca 6 $, což je i cena uvedená na balíku. Na několikeré emailové žádosti o sdělení adresy, kam zboží poslat zpět, a samozřejmě s vrácením peněz, nikdo nereaguje. Reagovali jen do doby, dokud bylo zboží na cestě.
http://www.cechoborci.cz/množstevní-slevy-pikolinos-kabelka-proplétaná-nata-wha-508/p_17/
Chybně dodané zboží poslat zpět a dostat zpět peníze.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi konkrétními podnikateli a spotřebiteli. Z uvedených internetových stránek však nelze zjistit konkrétní podnikatelský subjekt, který e-shop provozuje ani kontaktní údaje, skrz které bychom jej mohli oslovit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.
Problematice důvěryhodnosti e-shopů jsme se věnovali například zde: https://www.dtest.cz/clanek-6244/poznate-podvodny-e-shop
V případě platby kartou doporučujeme spotřebiteli využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.