Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24265Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2018, před 7 lety

David Petrbok

Znění stížnosti

Přes telefonní linku ČSA jsem zakoupil zavazadlo navíc. Bylo připsáno k jiné letence, než jsem požadoval a ČSA posléze odmítla letenku změnit. To, že bylo podle záznamu telefonního hovoru posuzováno, zda jsem dostatečně srozumitelně formuloval, k jakému letu službu požaduji teď nechávám stranou. Byl jsem nucen zavazadlo zakoupit znovu s tím, že peníze za to původní mi budou vzhledem k nevyužití služby vráceny, za předpokladu, že využiji reklamační proces ČSA. Nová cena zavazadla byla pochopitelně odlišná a vyšší, než ta původní. Svou žádost jsem poslal 10.5. 2018. Dodnes nemám jakékoli vyjádření k této věci. Týká se letenky č.0645693812134, veškerou komunikaci mohu doložit. Při opakovaném kontaktování zákaznické linky mi bylo řečeno, že žádosti jsou vyřizovány chronologicky a že vzhledem k jejich množství nemohu čekat, že ta moje bude vyřešena v dohledné době. Tomu sice rozumím, ale stále věřím, že 30-denní zákonná lhůta platí i pro ČSA. Očekávám plnou kompenzaci mých nákladů, tak jak bylo dohodnuto a upřímně bych očekával i nějaký bonus - fakt, že musel být kontrolován telefonní hovor, kde jsem objednávku provedl (pouze proto, že online systém nefungoval), stejně jako doba reakce mi nepřijde hodna ani 21. století, ani ČSA.


Produkt

Letenka č. 0645693812134


Požadované řešení

Navrácení poplatku za zakoupenou, nicméně ze strany ČSA špatně přiřazenou službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 13:44, před 6 lety

V případě, že společnost pochybila při koupi přepravy zavazadla, má spotřebitel možnost vadné plnění reklamovat. Společnost České aerolinie a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.