Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 06.06.2018 mi byla doručena do poštovní schránky zásilka z Číny označená nálepkou se zeleným písmenem L a trackovacím číslem LF369005306CN. Doručena byla tím způsobem, že byl balíček bez ohledu na možnou křehkost obsahu nacpán ve schránce a to jen asi z jedné třetiny, kdoko jej tedy mohl ze schránky vytáhnout. Také že balíček byl otevřený a obsah chyběl, jak jsem po jeho vyjmutí z poštovní schránky zjistil. Vzhledem k hodnotě zásilky 20.5USD/472CZK jsem se rozhodl záležitost řešit podáním reklamace na místní pobočce České pošty na Rokycanově ulici v městské části Brno-Židenice. Na přepážce mi paní oznámila, že balíček byl chybně doručen a měl mi být předán proti podpisu, což se ovšem nestalo. Poté jsem hovořil i se zástupkyní vedoucí pobočky paní Š., která záležitost posunala emailovou cestou k vedoucí doručovatelů. S touto jsem hovořil telefonicky a bylo mi sděleno, že je to vše jinak a nemám nárok na úhradu škody způsobené ze strany České pošty. Rád bych věděl, jak mohu nastalou situaci řešit, jelikož pětistovkovou bankovku nenajde člověk jen tak ležet na zemi a když už se člověk nemůže spolehnout na státní podnik, kterým je Česká pošta, jak tedy balíky z Číny doručovat? Děkuji předem za odpověď, fotodokumentaci polo-doručené zásilky přikládám dále. S pozdravem Ing. Ivo Hubr Jr.
10pcs/lot Gray Door Stop Drawer / Damper Buffer, 10 sad zboží (10*2.05=20.5USD)
Úhrada zboží v plné výši (vrátit peníze), jelikož balík nebyl doručen do schránky tak, aby nebyl ohrožen jeho obsah.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana, na kterého je možné se obrátit v případě nespokojenosti s vyřízením reklamace: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman
Spotřebitel má rovněž možnost podat námitku proti vyřízení reklamace Českému telekomunikačnímu úřadu (více bod 3 zde: https://www.ctu.cz/postovni-sluzby/prava-povinnosti-uzivatelu)