Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si pantofle HUF, ale přišly mi 11.6. 2018 pantofle Nike, platila jsem převodem z mého účtu. Když jsem jim psala co se stalo na e-mail. Bylo mi anglicky napsáno ať vyčkám, že to řeší, za pantofle HUF jsem zaplatila 1293,- Kč s poštou a ty Nike pantofle takovou cenu nemají, spíš se jedná o neoriginální zboží, které ani na stránkách www.dobrobot.cz nemají. Tak jsem jim napsala co mám dělat a to mi napsali, že si pantofle Nike mám nechat a vrátí mi jen 30%. Což nechci. Poslala jsem je zpět a od nich stále žádná odpověď.
HUF 38NV379
Výměna nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi konkrétními podnikateli a spotřebiteli. Z uvedených internetových stránek však nelze zjistit konkrétní podnikatelský subjekt, který e-shop provozuje ani kontaktní údaje, skrz které bychom jej mohli oslovit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.
Problematice důvěryhodnosti e-shopů jsme se věnovali například zde: https://www.dtest.cz/clanek-6244/poznate-podvodny-e-shop
Spotřebitelce doporučujeme pokusit se využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.