Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2427Vzorné služby Pošty 9 v Pardubicích Polabinách

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2014, před 11 lety

Zdenka Kmochová

Znění stížnosti

Bydlím v Pardubicích Polabinách Poštu 9 navštěvuji 40 let ale tak špatné odbavování jaké zažívám nyní nelze pochopit. Na poště je zadávací panel na pořadí, ale netuším co čísla znamenají - pořadí asi ne.Dnes při příchodu bylo v prostoru pošty 10 lidí. Pořadí čísel se odbavuje neznámo jak, po 20min a odbavení 10 čísel za mnou jsem požádala o vysvětlení, proč jsou odbavena čísla za mnou u okénka kde berou doporučenou poštu. Chodím podávat doporučené dopisy pracovní často. Odešla jsem na poštu na Třídu Míru kde jsem byla odbavena za 10 min dle pořadí čísel, ale za dopravu na jinou poštu jsem zaplatila 28 Kč a ztratila 1 hod svého volného času. Díky za služby pošty Pardubice Polabiny 9, chcete li si udělat naštvané odpoledne. Kmochová Z


Požadované řešení

Žádám o vysvětlení nesmyslného pořadí odbavení, pokud si na pořadači navolím správnou službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 12:23, před 11 lety

V případě určování pořadí, ve kterém budou zákazníci obslouženi, se jedná o problém péče o zákazníka, což není právně postižitelné a bude nutné stížnost řešit v rámci interního systému české pošty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 18:49, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 18:50, před 11 lety


Zdenka Kmochová

Hodnocení: