Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bydlím v Pardubicích Polabinách Poštu 9 navštěvuji 40 let ale tak špatné odbavování jaké zažívám nyní nelze pochopit. Na poště je zadávací panel na pořadí, ale netuším co čísla znamenají - pořadí asi ne.Dnes při příchodu bylo v prostoru pošty 10 lidí. Pořadí čísel se odbavuje neznámo jak, po 20min a odbavení 10 čísel za mnou jsem požádala o vysvětlení, proč jsou odbavena čísla za mnou u okénka kde berou doporučenou poštu. Chodím podávat doporučené dopisy pracovní často. Odešla jsem na poštu na Třídu Míru kde jsem byla odbavena za 10 min dle pořadí čísel, ale za dopravu na jinou poštu jsem zaplatila 28 Kč a ztratila 1 hod svého volného času. Díky za služby pošty Pardubice Polabiny 9, chcete li si udělat naštvané odpoledne. Kmochová Z
Žádám o vysvětlení nesmyslného pořadí odbavení, pokud si na pořadači navolím správnou službu.
|
Tweet |
V případě určování pořadí, ve kterém budou zákazníci obslouženi, se jedná o problém péče o zákazníka, což není právně postižitelné a bude nutné stížnost řešit v rámci interního systému české pošty.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Hodnocení: