Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.9.2013 jsem hlásila telefonicky stav na mém plynoměru 00452 m3. Dne 20.9.2013 mě navštívil montér RWE na kontrolu plynoměru a fotodokumentaci stavu. Na plynoměru byl stav 00460 m3. Dne 4.10.2013 jsem obdržela výhružný dopis od RWE Distribuce Brno, že nezajišťuji prohlídku plynoměru a zároveň vyúčtování, kde byl stav plynoměru proveden odhadem 4186 m3. Fakturu jsem dne 9.10.2013 reklamovala u RWE Energie osobně na Zákaznické kanceláři. Dne 26.2.2014 byla opět provedena kontrola plynoměru montérem RWE včetně fotodokumentace /kopii pracovního příkazu mám/ a na plynoměru byl stav 00491 m3. Do dnešního dne reklamaci vyřízenou nemám. Jak se mám dále bránit firmě RWE, aby mi vrátila peníze ze zaplacených záloh a reklamaci již konečně vyřídila.
Děkuji za zprávu
Zdeňka Ždánská,
chybné stavy na plynoměru za období 2010/2011, 2011/2012 a 2012/2013
Provést opravy reklamovaných faktur za období 2010/2011, 2011/2012 a 2012/2013
|
Tweet |
V případě, že je jednoznačně prokazatelné, že k nahlášení došlo - výpisem hovorů, kontrole pracovníkem také - protokol, je společnost povinná vyřídit reklamaci vyúčtování bez zbytečného odkladu a jako bezdůvodné obohacení přeplatek vrátit. V případě, že nebude reklamace vyúčtování vyřízena včas, doporučujeme obrátit se na Energetický regulační úřad.
Společnost RWE Distribuční služby, s.r.o., byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.