Společnost


RWE Distribuční služby, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2428Reklamace stavu plynoměru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2014, před 11 lety

Zdeňka Ždánská

Znění stížnosti

Dne 8.9.2013 jsem hlásila telefonicky stav na mém plynoměru 00452 m3. Dne 20.9.2013 mě navštívil montér RWE na kontrolu plynoměru a fotodokumentaci stavu. Na plynoměru byl stav 00460 m3. Dne 4.10.2013 jsem obdržela výhružný dopis od RWE Distribuce Brno, že nezajišťuji prohlídku plynoměru a zároveň vyúčtování, kde byl stav plynoměru proveden odhadem 4186 m3. Fakturu jsem dne 9.10.2013 reklamovala u RWE Energie osobně na Zákaznické kanceláři. Dne 26.2.2014 byla opět provedena kontrola plynoměru montérem RWE včetně fotodokumentace /kopii pracovního příkazu mám/ a na plynoměru byl stav 00491 m3. Do dnešního dne reklamaci vyřízenou nemám. Jak se mám dále bránit firmě RWE, aby mi vrátila peníze ze zaplacených záloh a reklamaci již konečně vyřídila.
Děkuji za zprávu
Zdeňka Ždánská,


Produkt

chybné stavy na plynoměru za období 2010/2011, 2011/2012 a 2012/2013


Požadované řešení

Provést opravy reklamovaných faktur za období 2010/2011, 2011/2012 a 2012/2013


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 12:06, před 11 lety

V případě, že je jednoznačně prokazatelné, že k nahlášení došlo - výpisem hovorů, kontrole pracovníkem také - protokol, je společnost povinná vyřídit reklamaci vyúčtování bez zbytečného odkladu a jako bezdůvodné obohacení přeplatek vrátit. V případě, že nebude reklamace vyúčtování vyřízena včas, doporučujeme obrátit se na Energetický regulační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2015 14:14, před 10 lety

Společnost RWE Distribuční služby, s.r.o., byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.